Багатосеместрова дисципліна Практичний курс англійської мови. Верхній просунутий рівень. Ч. 1, 2

Освітня програма: «Прикладна (комп’ютерна) лінгвістика та англійська мова»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Багатосеместрова дисципліна Практичний курс англійської мови. Верхній просунутий рівень. Ч. 1, 2
Код дисципліни
ННД 17.04
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземними мовами (англійською, французькою / іспанською) усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 8. Знати системну організацію англійської мови, структурно-системну організації писемного та усного тексту як механізму вербальної комунікації, загальні властивості літератури як мистецтва слова і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та іноземними (англійською) мовами і вміти їх застосовувати у професійній діяльності. ПРН 14.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсу передбачає знання загальнолінгвістичної термінології та терміносистеми; знання основ граматики сучасної англійської мови; володіння навичками читання, письма, аудіювання і говоріння на рівні, що передбачений програмою І-ІІІ років навчання (B2+).
Зміст навчальної дисципліни
Навчання англійської мови відбувається на засадах основних положень комунікативного підходу щодо вивчення іноземної мови з використанням автентичних матеріалів та моделюванням реальних комунікативних ситуацій. Принцип комунікативності визначається як первинність комунікативних цілей у межах чотирьох видів мовленнєвої діяльності відносно вторинності мовно-тематичного матеріалу як основи подальшого формування вміння спілкуватися.
Рекомендована та необхідна література
Шелякіна А. В. Англійська мова : [навч. посібник : у 2-х ч.] / А. В. Шелякіна.– К. : ВЦ Ін-ту філології КНУ ім. Т. Шевченка, 2013. – 155 с. Білас Л. М.Mastering English Grammar : [навч. посібник] / Л. М. Білас. – [2-ге вид., переробл. і доп.] – К. : Логос, 2010. – 192 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота. Види робіт: Поточні усні відповіді (говоріння); Поточні письмові роботи; Аудіювання; Підсумковий лексичний тест; Підсумковий граматичний тест; Презентації; Індивідуальна робота (Домашнє читання, перегляд відеоматеріалів).
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом протягом семестру. Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за аудиторну роботу (усні відповіді, тести) та за самостійну роботу. За семестр студент може отримати мінімально 36 балів та максимально – 60 балів. Відповідно на іспит виноситься мінімально 24 бали та максимально 40 балів. Виконання усіх видів роботи, передбачених програмою, є обов’язковим для допуску до іспиту. Студенти мають набрати сумарно кількість балів не меншу ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів для допуску до складання іспиту. Іспит оцінюється в 40 балів і передбачає: 1) лексико-граматичний тест (письмово) – 20 балів; 2) Читання та реферування англомовного тексту (до 1000 друкованих знаків) – 10 балів; 3) діалог-обмін думками, відповідно до запропонованої розмовної ситуації – 10 балів.
Мова викладання
Англійська