Психологічні основи PR
Освітня програма: Психологія маг заочна Юрчинська
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Психологічні основи PR
Код дисципліни
ОНД.05
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 5. Розробляти програми психологічних інтервенцій (тренінг, консультування), провадити їх у практичній діяльності, оцінювати якість
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Студент повинен знати: основні поняття соціальної психології, закономірності спілкування та взаємодії, засоби соціально-психологічного впливу особливості групових процесів; базові поняття політичної психології та психології реклами (іміджмейкінгу).
2. Студент повинен вміти: оперувати поняттєво-категоріальним апаратом соціальної психології, політичної психології, психології реклами (іміджмейкінгу), розпізнавати та кваліфікувати певні соціально-психологічні процеси та явища, застосовувати методи соціально-психологічних досліджень соціальних груп та особистості.
3. Студент повинен володіти: навичками теоретичного аналізу, планування та реалізації соціально-психологічних досліджень, комунікативними навичками для презентації власних розвідок, дискусій та групової роботи.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомлення зі змістом та напрямками PR-діяльності, психологічними механізмами та феноменами, що становлять основу даної діяльності та чинниками її ефективності, сукупністю психологічних інструментів PR-впливу, підготовка до здійснення наукових та проектних досліджень у сфері психології PR. Курс складається з двох змістових модулів. Перший присвячений вивченню загальних методологічних засад PR-діяльності як специфічного виду соціальної комунікації та соціальної взаємодії. Другий – прикладним аспектам PR-діяльності: психологічним основам зовнішніх, внутрішніх та антикризових комунікацій, Media Relations, основам корпоративного та персонального іміджмейкінгу, соціальної відповідальності тощо.
Рекомендована та необхідна література
1. Black, S. (2013). Practice of Public Relations (4th ed.). Taylor and Francis. Retrieved from https://www.perlego.com/book/1626220/practice-of-public-relations-pdf
2. Cutlip, S. M., Center, A. H., & Broom, G. M. (2006). Effective public relations (9th ed.). Upper Saddle River,NJ: Pearson Prentice Hall. https://cutt.ly/v9n4IWS
3. Клименко І. В. (2004). Соціально-психологічні засоби технологізації Public relations у сфері маркетингу: Дис. канд. психол. наук: 19.00.05 / Інститут соціальної та політичної психології АПН України. Київ.
4. Бебик В.М. (2005). Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшинз. Київ.
5. Котлер Філіп., Лі Ненсі. (2005). Корпоративна соціальна відповідальність. Київ: Агенція «Стандарт.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Методи оцінювання: Усні відповіді, участь в дискусіях, завдання для самостійної роботи.
Форма підсумкового контролю – іспит.
Організація оцінювання: Oцінювання здійснюється протягом семестру у ході виконання студентами завдань з самостійної роботи, підготовки доповідей, підсумкового виконання екзаменаційного завдання. Студент не допускається до іспиту, якщо під час семестру набрав менше ніж 36 балів. Він допускається до іспиту за умови виконання 50 % передбачених планом практичних робіт. Мінімальний пороговий рівень екзаменаційної оцінки, за якої іспит вважається складеним, не може бути меншою за 24 бали.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни