Основи реклами і PR в соціальній роботі
Освітня програма: Соціальна робота маг
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Основи реклами і PR в соціальній роботі
Код дисципліни
ОК. 13
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР 1., ПР 2., ПР3., ПР 14., ПР 15., ПР 16.
Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: основи теорії соціальної роботи; основи соціальної психології; правові засади соціальної роботи; засади реалізації соціальної політики; етичні основи діяльності як соціального працівника, і фахівців суміжних професій; особливості роботи державного та недержавного секторів соціальної роботи.
Вміти: користуватися методиками дослідження у соціальній роботі; володіти основними технологіями соціальної роботи з різними групами населення; проводити оцінку якості надання соціальної допомоги населенню; володіти навичками управління соціальними процесами; вміти використовувати методи обробки та аналізу даних; вміти працювати з електронними таблицями; Інтерпретувати результати дослідження для прогнозування соціальних процесів.
Зміст навчальної дисципліни
Метою даного курсу є дослідження теоретичних підходів до розгляду соціальної реклами, формування у студентів цілісного, системного уявлення про процес виробництва такої реклами, а також політику державних та недержавних установ у галузі соціального рекламного ринку.
У процесі проведення курсу приділяється увага проектним методам у створенні рекламної діяльності; ідентифікація реклами; класифікації соціальної реклами; основ взаємодії із засобами масової інформації; законодавчим та етичним основам діяльності у сфері соціальної реклами; сучасним тенденціям у розвитку соціальної реклами; вимогам для спеціалістів з інформаційної роботи із соціальними мережами; оцінки ефективності соціальної реклами.
Окремим завданням є розробка магістрантами програми медіа підтримки власного соціального проекту.
Рекомендована та необхідна література
1. Kelso, Tony. (2018). The Social Impact of Advertising: Confessions of an (Ex-)Advertising Man.
2. Parker, L., & Brennan, L. (Eds.). (2020). Social Marketing and Advertising in the Age of Social Media. Edward Elgar Publishing.
3. Лисиця Н.М., Бєлікова Ю.В. Соціологія реклами : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. – Х. : ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2012 – 207 с.
4. Марочко Т.А. Організація та проведення соціальної рекламно - інформаційної кампанії / Т. А Марочко, Є.В. Ромат, А.Л. Стрелковська, Т.В Хімченко // – К.: Феннікс:, 2007. – 107 с
5. Петренко Н. О. (2017) Управління проектами : навч. посіб. / Н. О. Петренко, Л. О. Кустіч, М. О. Гуменюк. Київ : ЦУЛ, 244 с.
6. Психологія соціальної роботи: підручник / за ред. Ю.М. Швалба. – К.: «Основа», 448 с.
7. Семигіна Т. (2020) Сучасна соціальна робота. Київ: Академія праці, соціальних відносин і туризму, 275 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, практичні завдання, обговорення дискусійних питань
Методи та критерії оцінювання
Усні відповіді , практичні завдання, проекти, залік.
Максимальна кількість балів за семестр 60 балів. Форма проведення заліку усна, відповідно до попередньо надісланих творчих завдань та проектів. Мінімальна кількість балів допуску до заліку 36 балів. Кількість балів набраних за семестр оголошується попередньо.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни