Психологічні технології PR

Освітня програма: Психологія Маг денна Коваленко

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Психологічні технології PR
Код дисципліни
ВБ.2.06
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 4. Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, групи, організації ПРН 5. Розробляти програми психологічних інтервенцій (тренінг, консультування), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Студент повинен знати: основні поняття соціальної психології, закономірності спілкування та взаємодії, особливості групових процесів; базові поняття психології реклами (іміджмейкінгу) та Public Relations, механізми соціально-психологічного впливу. 2. Студент повинен вміти: оперувати поняттєво-категоріальним апаратом соціальної психології, психології реклами (іміджмейкінгу) та Public Relations, розпізнавати та кваліфікувати певні соціально-психологічні процеси та явища, здійснювати планування PR-комунікації. 3. Студент повинен володіти: навичками теоретичного аналізу, планування та реалізації соціально-психологічних досліджень, комунікативними навичками для презентації власних розвідок, дискусій та групової роботи.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – полягає в забезпеченні поглибленої теоретичної підготовки у розумінні психологічної природи та сутності Public Relations, опануванні теоретико-методологічними засадами планування та впровадження PR-технологій у різних сферах. У структурі дисципліни передбачено 2 змістових модулі. Перший модуль присвячений вивченню загальних методологічних засад управління PR-діяльністю та технологізації PR-впливу, ознайомленню з основними типами PR-технологій у різних сферах діяльності. Другий – опануванню різними прийомами психологічного впливу в PR та прикладним аспектам психологічного супроводу PR-діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1. Зубарєва М. А. Прикладні антикризові PR-технології : навч. посіб. Острог : В-во НУ «Острозька академія», 2014. 162 с. 2. Котлер Ф., Лі Н. Корпоративна соціальна відповідальність. Як зробити якомога більше добра для вашої компанії та суспільства. К.: Агенція «Стандарт», 2005. 302с. 3. Лі. Річ. Міфи про PR : поганого паблісіті не буває та інші поширені хибні уявлення. Харків : Фабула : Ранок, 2020. 270 с. 4. Gregory Anne. Planning and Managing Public Relations Campaigns. Kogan Page Ltd, London, 2010. 200 pages. 5. Smith Ronald. Strategic Planning for Public Relations .Lawrence Erlbaum Associates, Inc., Publishers. London, 2022. 344 pages. 6. Wilcox Dennis, Cameron Glen, and Reber Bryan. Public Relations: Strategies and Tactics, 11th edition, - Pearson Education, 2015. – 625 pages
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Методи оцінювання: усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення), модульні контрольні роботи, аналітична самостійна робота, творча самостійна робота. Форма підсумкового контролю – залік. Організація оцінювання: Оцінювання проводиться протягом семестру з усіх видів робіт. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру – 100. Оцінювання під час навчального періоду (мінімально 36 /максимально 60). Студент не допускається до заліку, якщо під час семестру набрав менше, ніж 36 балів. Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом на заліку 40 балів, мінімальна – 24 бали. Шкала відповідності оцінок: 0-59 – не зараховано; 60-100 – зараховано.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни