Психологічні основи PR

Освітня програма: Психологія Маг денна Коваленко

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Психологічні основи PR
Код дисципліни
ОК.06
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР 5. Розробляти програми інтервенцій (тренінг, експертиза, консультування тощо), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Студент повинен знати: основні поняття соціальної психології, закономірності спілкування та взаємодії, засоби соціально-психологічного впливу особливості групових процесів; базові поняття політичної психології та психології реклами (іміджмейкінгу). 2. Студент повинен вміти: оперувати поняттєво-категоріальним апаратом соціальної психології, політичної психології, психології реклами (іміджмейкінгу), розпізнавати та кваліфікувати певні соціально-психологічні процеси та явища, застосовувати методи соціально-психологічних досліджень соціальних груп та особистості. 3. Студент повинен володіти: навичками теоретичного аналізу, планування та реалізації соціально-психологічних досліджень, комунікативними навичками для презентації власних розвідок, дискусій та групової роботи.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомлення зі змістом та напрямками PR-діяльності, психологічними механізмами та феноменами, що становлять основу даної діяльності та чинниками її ефективності, сукупністю психологічних інструментів PR-впливу, підготовка до здійснення наукових та проектних досліджень у сфері психології PR. Курс складається з двох змістових модулів. Перший присвячений вивченню загальних методологічних засад PR-діяльності як специфічного виду соціальної комунікації та соціальної взаємодії. Другий – прикладним аспектам PR-діяльності: психологічним основам зовнішніх, внутрішніх та антикризових комунікацій, Media Relations, основам корпоративного та персонального іміджмейкінгу, соціальної відповідальності тощо.
Рекомендована та необхідна література
1. Сергєєва І.В. Психологія паблик рілейшнз : курс лекцій / І.В.Сергєєва. – Слов'янськ : вид-во Б. І. Маторіна, 2016. – 102 с. 2. Тихомирова Є.Б. Зв’язки з громадськістю: навчальний посібник. Київ: НМЦВО, 2001 560 с. 3. Татенко В.О. Соціальна психологія впливу: Монографія. К.: Міленіум, 2008. 216 с. 4. Gregory Anne. Planning and Managing Public Relations Campaigns. Kogan Page Ltd, London, 2010. 200 pages. 5. Jefkins, F. Public Relations. London: Pitman Publishing, 1992. 340 pages. 6. Wilcox Dennis, Cameron Glen, and Reber Bryan. Public Relations: Strategies and Tactics, 11th edition, - Pearson Education, 2015. – 625 pages
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Методи оцінювання: усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення), модульні контрольні роботи, аналітична самостійна робота, творча самостійна робота. Форма підсумкового контролю – іспит. Організація оцінювання: Оцінювання проводиться протягом семестру з усіх видів робіт. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру – 100. Оцінювання під час навчального періоду (мінімально 36 /максимально 60). Студент не допускається до іспиту, якщо під час семестру набрав менше, ніж 36 балів. Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом на іспиті 40 балів, мінімальна – 24 бали. Шкала відповідності оцінок: 90-100: Відмінно 75-89: Добре 60-74: Задовільно 0-59: Незадовільно
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни