Психологія успішності та soft skills

Освітня програма: Політична психологія

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Психологія успішності та soft skills
Код дисципліни
ДВС.3.02.04
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основи психології розвитку, соціальної психології, психології спілкування, теорії і практики групової роботи, особливості формування критичного та рефлексивного мислення і розвитку емоційного інтелекту. 2. Вміти застосовувати діагностичні та формувальні методи психології розвитку особистості, здійснювати психологічну роботу з клієнтом щодо його розвитку, визначати основні та додаткові компетентності особистості у навчанні, професійній та комунікативній діяльності. 3. Володіти елементарними навичками аналізу наукової літератури з необхідних розділів психології, навичками критичного мислення, постановки та вирішення практичних задач.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни - формування наукових основ розуміння природи успіху та успішності особистості і діяльності, опанування теорією психології успішності та методами формування успішної особистості за допомогою розвитку Soft Skills. Дисципліна знайомить студентів з основними теоретичними концепціями щодо розвитку успішної особистості; формування у них знання системи основних категорій, положень і принципів психології успішності; опанування психологічними механізмами розвитку Soft Skills та досягнення успіху; визначення особливостей та індивідуальних характеристик успішної особистості і виявлення факторів, що перешкоджають успіху; засвоєння особливостей формування і розвитку Soft Skills у різні вікові періоди становлення особистості задля досягнення нею успіху в різних видах діяльності.
Рекомендована та необхідна література
Власова О. І. Психологія розвитку соціальних здібностей особистості в онтогенезі (повний онтогенез) : монографія. Київ : ВПЦ «Київський університет, 2015. 266 с. Жигайло Н. І., Закалик Г. М. Психологія змін та інновацій : навч. посіб. Львів : Сполом, 2017. 430 с. Життєва компетентність особистості: науково-методичний посібник / За ред. Л. В. Сохань, І. Г. Єрмакова, Г. М. Несен. - Київ : Богдана, 2003. - 520 с. - С. 296-320. Закалик Г. М., Терлецька Ю. М., Шувар Н. М. Психологія розвитку та успіху особистості : навч. посібник. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. 488 с. Пащенко С. Ю., Сербін О. О., Стоян С. П., Трофімов А. Ю., Лукін Д. В. Креативне лідерство [Creative Leadership]: навч. посіб. за ред. М. В. Ситницького. Київ : Національний центр розвитку креативного підприємництва КНУ ім. Т. Шевченка, Видавництво Ліра-К, 2020. 100 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Усні відповіді: 10/8 балів 2. Аналітична доповідь: 10/8 балів 3. Практична робота: 20/12 балів 4. Творча робота: 20/12 балів Підсумкове оцінювання проводиться у формі заліку. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру (максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 100). Студенти, які впродовж семестру набрали сумарно меншу кількість балів ніж 60 балів, але більшу ніж критично-розрахунковий мінімум - 40 балів, складають залік. Залік проводиться у вигляді усного опитування за тематикою курсу та вирішення кейсу, які оцінюються у 20 балів. Студенти, які набрали впродовж семестру сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум - 40 балів до складання заліку не допускаються.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни