Маркетинг соціальних послуг
Освітня програма: Соціальна робота бак
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Маркетинг соціальних послуг
Код дисципліни
ОК.42
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР 1., ПР3., ПР 14., ПР 16.
Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: теоретичні підходи до розуміння сутності соціальних послуг; особливість ринку соціальних послуг в Україні в порівнянні з іншими країнами; специфіку клієнтських категорій споживачів соціальних послуг;
Вміти: виявляти актуальні потреби споживачів соціальних послуг; використовуючи комплекс маркетингу пропонувати актуальні соціальні послуги; аналізувати особливість просування соціальних послуг в залежності від рівня інституціалізації організації.
Зміст навчальної дисципліни
Мета викладання дисципліни сформувати уявлення про сучасний ринок соціальних послуг в Україні. Реалізація поставленої мети здійснюється шляхом вирішення наступних завдань: з’ясувати зміст та специфіку надання соціальних послуг; скласти класифікацію соціальних послуг; виявити специфіку надання соціальних послуг на різних рівнях (громадський, державний, бізнес). Перехід від системи соціального забезпечення як домінуючи форми соціальної роботи, викликає труднощі у розумінні сутності діяльності соціального працівника. Дисципліна спрямована на аналіз наявної ситуації та ринку соціальних послуг та виявлення специфіки просування послуг.
Рекомендована та необхідна література
Канеман Д. Мислення швидке і повільне. Київ: Вид-во «Наш формат», 2017. – 480 с.
Колбіна Л. А. Менеджмент соціальної роботи: навчальний посібник. Одеса: видавець Букаєв В. В., 2017. 406 с.
Маркетинг соціальних послуг: навчальний посібник для студ. вузів / В. Г. Воронкова [та ін.] ; під ред.: В. Г. Воронкова . – Київ: Професіонал, 2008. – 575 с.
Маркетинг у галузях і сферах діяльності: навч. посіб. / За ред. Буднікевич І.М. – К: «Центр учбової літератури», 2013. – 536 с.
Мороз І. В. Менеджмент і маркетинг освіти: навчально- методичний посібник. Київ: Освіта України, 2006. 144 с.
Талер Р. Поведінкова економіка. Як емоції впливають на економічні рішення. Київ: Вид-во «Наш формат», - 2018. – 464 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, практичні завдання, обговорення дискусійних питань
Методи та критерії оцінювання
Усні відповіді , практичні завдання, проекти, залік.
Максимальна кількість балів за семестр 60 балів. Форма проведення заліку усна, відповідно до попередньо надісланих творчих завдань та проектів. Мінімальна кількість балів допуску до заліку 36 балів. Кількість балів набраних за семестр оголошується попередньо.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни