Безпека дітей та молоді у кіберпросторі

Освітня програма: Соціальна педагогіка бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Безпека дітей та молоді у кіберпросторі
Код дисципліни
ОК 28
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР 1; ПР 3; ПР 7; ПР 8; ПР 9; ПР 10; ПР 11; ПР 15; ПР 16; ПР 18; ПР 20; ПР 26; ПР 30. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: теоретичні основи соціальної педагогіки. Вміти: раціонально використовувати час, чітко розподіляти доручення з метою отримання максимального результату; орієнтуватися в пошукових системах глобальних комп'ютерних мереж, вибираючи терміни для формулювання запиту і стратегію пошуку; вибирати інформаційні ресурси згідно виробленим або вказаним критеріям; критично аналізувати одержувану інформацію, виділяти в ній найбільш істотне; співвідносити і систематизувати отримані знання та практичний досвід з досліджуваної дисципліни. Володіти: навичками роботи з науковою та методологічною літературою.
Зміст навчальної дисципліни
Мета навчальної програми – формування теоретичних знань та практичних навичок у галузі соціально-психологічній реабілітації. У процесі вивчення дисципліни озкриваються основні теоретичні та практичні аспекти соціально-психологічної реабілітації. Приділяється увага аналізу розвитку та методологічних принципів соціально-психологічної складової в реабілітології, взаємозв'язку з іншими соціально-психологічними дисциплінами, специфіці реабілітаційного процесу в залежності від типологічних характеристик тих, хто реабілітується. Розглядаються сучасні напрямки та підходи в соціально-психологічному реабілітаційному супроводі. Курс складається з 2 змістових модулів: загальна соціально-психологічна реабілітація та спеціальна соціально-психологічна реабілітація.
Рекомендована та необхідна література
Агарков О.А. Технології соціальної роботи. Навчальний посібник / О.А.Агарков, Д.Ю.Арабаджиєв, Т.В. Єрохіна, В.В. Кузьмин, І.В. Мещан, В.М. Попович. – Запоріжжя: вид.комплекс АТ «Мотор-Січ», 2015. – 487 с. Горбунова В.В. Соціально-психологічна підтримка адаптації ветеранів АТО: посібник для ведучих груп. / В.В. Горбунова, А.Б. Карачевський, В.О. Климчук, Г.С. Нетлюх, О.І. Романчук. – Львів: Інститут психічного здоров’я Українського Католицького Університету, 2016. – 96 с. Кісарчук З.Г. Психологічна допомога постраждалим внаслідок кризових травматичних подій. Навчально-методичний посібник / З. Г. Кісарчук, Я. М. Омельченко, Г. П. Лазос, Л. І. Литвиненко, Л.Г. Царенко; за ред. З. Г. Кісарчук. – К.: ТОВ “Видавництво “Логос”, 2015 – 207 с. Онлайн-інструмент з організації груп самодопомоги / Ресурсний центр ГУРТ, 2013. [Електронний ресурс] . – Режим доступу: http://tools.gurt.org.ua/tools/selfhelp
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Творчі та репродуктивні завдання з самостійної роботи – до 5 балів за кожне 2. Підготовка доповідей та рефератів – до 10 балів за кожне 3. Модульна контрольна робота – до 15 балів - підсумкове оцінювання у формі іспиту – до 40 балів За результатами роботи протягом семестру студент отримує підсумкову оцінку за 100-бальною системою, яка розраховується як накопичення оцінок за модуль у семестрі та оцінки за іспит. При цьому, кількість балів: 1-34 відповідає оцінці «незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням дисципліни; 35-59 відповідає оцінці «незадовільно» з можливістю повторного складання; 60-64 відповідає оцінці «задовільно» («достатньо»); 65-74 відповідає оцінці «задовільно»; 75 - 84 відповідає оцінці «добре»; 85 - 90 відповідає оцінці «добре» («дуже добре»); 91 - 100 відповідає оцінці «відмінно»
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни