Курсова робота з "Дослідження міжнародних ринків"

Освітня програма: Міжнародна економіка (освітньо-наукова, маг)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Курсова робота з "Дослідження міжнародних ринків"
Код дисципліни
ОК 16
Тип модуля
Кваліфікаційна робота
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
ПРН2. Розробляти, обґрунтовувати і приймати ефективні рішення з питань розвитку соціально-економічних систем та управління суб’єктами економічної діяльності; ПРН8. Збирати, обробляти та аналізувати статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, необхідні для вирішення комплексних економічних завдань; ПРН13. Оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень; ПРН15. Планувати і виконувати наукові та/або прикладні дослідження, робити обґрунтовані висновки за результатами досліджень, презентувати результати, аргументувати свою думку; ПРН19. Застосовувати методи дослідження міжнародних та глобальних ринків, обґрунтовувати на цій основі ефективні стратегії виходу та діяльності.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Для успішної підготовки курсової роботи магістри мають опанувати курси: «Маркетинг», «Бізнес маркетинг», «Ринкові дослідження», «Міжнародний маркетинг», «Статистика».
Зміст навчальної дисципліни
Цілі курсової роботи: глибоке засвоєння процедури, формування вмінь і навичок здійснення міжнародних маркетингових досліджень в більш ніж одній зарубіжній країні з метою здійснення порівняльного аналізу їх привабливості, визначення ефективної форми виходу на ринки, розробки стратегії ринкової діяльності та розподілу ресурсів.
Рекомендована та необхідна література
Старостіна А.О. Маркетингові дослідження національних та міжнародних ринків: підручник.-К.: ТОВ «Лазаріи-Поліграф», 2012. 2. Стратегічний аналіз привабливості національних та міжнародних ринків. Навчальний посібник / Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю. / За заг.ред. проф. Старостіної А.О. – К.: «НВП «Інтерсервіс», 2021. – 271 с. 3. Малхотра Н.К. Маркетинговые исследования. Практическое руководство. – М.: Изд. дом «Вильямс», 2006. 4. Kumar V. International marketing research. – Prentice Hall, 2000
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Написання та захист курсової роботи
Методи та критерії оцінювання
Умовою отримання позитивної оцінки з курсової роботи є досягнення не менш як 60% від максимально можливої кількості балів
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни