«Виробнича (асистентська) практика (англійська мова мова) з відривом»

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: китайська мова і література

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
«Виробнича (асистентська) практика (англійська мова мова) з відривом»
Код дисципліни
ННД.17
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 2, ПРН 4, ПРН 12, ПРН 13Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Для успішного проходження практики студенти повинні знати теоретичні основи навчання філологічних дисциплін, як складають фах магістранта: цілі, зміст, підходи, методи і методичні прийоми, засоби, форми організації процесу навчання; форми, методи і засоби діагностики успішності студентів; уміти: аналізувати НМК з відповідних дисциплін з метою їх раціонального використання; добирати мовний / літературний матеріал, прийоми, засоби навчання дисциплін з фаху; складати плани-конспекти занять, організовувати, проводити та аналізувати заняття.
Зміст навчальної дисципліни
Мета асистентської практики – формування в магістрантів здатності та готовності планувати, організовувати, реалізовувати та управляти процесом навчання філологічних дисциплін у закладах вищої освіти; формування в магістрантів готовності до роботи викладачем у закладі вищої освіти.Анотація. Асистентська педагогічна практика покликана забезпечити формування професійно-педагогічних умінь і навичок у проведенні навчальної роботи у ЗВО. Асистентська практика сприяє розвитку професійної самосвідомості, культури спілкування; формуванню теоретичної, практичної та особистісно-мотиваційної складових професійної компетентності магістрантів. Крім того, під час її проходження в магістрантів формуються уміння педагогічної діяльності та власний творчий стиль викладання. Практика закінчується диференційним заліком.
Рекомендована та необхідна література
1.Іванченко А.В., Дубасенюк О.А. та ін. Педагогічна практика: Навчально-методичний посібник. – Житомир: Житомир. держ. ун-т, 2005. – 126 с.2.Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підруч. для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / [Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін.; за заг. ред. С. Ю. Ніколаєвої. Київ: Ленвіт, 2013. 590 c.3.Педагогічна практика: навчально-методичний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра, магістра спеціальності «Філологія» … / укладачі: К.М. Ружин, О.А. Каніболоцька, Н.О. Надточий. Запоріжжя: ЗНУ, 2019. 106 с.4.Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. Київ : «А.С.К.», 2005. 192с. 5.Мирончук Н.М. Методичні основи організації педагогічної практики студентів закладу вищої освіти: метод. посібн. – Житомир, 2017. – 52 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Передбачено такі складові проведення практики: активна практика (робота на посаді викладача англійської мови) та укладання залікової документації (розробка планів-конспектів занять, захист звітної документації, участь в обговоренні результатів педпрактики). За виконання передбачених видів робіт студент максимально може набрати 100 балів та мінімально – 60 балів. Детально критерії оцінювання видів робіт представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Методи та критерії оцінювання
Загальна оцінка складається із балів, отриманих за всі види роботи, виконані під час проходження практики, а також укладання й захисту залікової документації (максимум – 100 балів, мінімум – 60 балів) Детально критерії оцінювання представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Мова викладання
Українська, англійська