Педагогіка
Освітня програма: Природнича географія
Структурний підрозділ: Географічний факультет
Назва дисципліни
Педагогіка
Код дисципліни
ВБ 3.04.03
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Р02. Фахово використовувати усно і письмово державну мову.
Р13. Дотримуватися морально-етичних аспектів досліджень, інтелектуальної й академічної доброчесності, професійного кодексу поведінки
Р16. Виявляти державницьку і громадянську позицію у професійній діяльності, використовувати комунікативні навички і технології, ініціювати запровадження методів комунікативного менеджменту на практиці, вміти реалізувати свої права та обов’язки як члена суспільства.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) успішне опанування курсом, «Психологія»;
2) знання теоретичних основ структури психіки, факторів і основних механізмів формування особистості;
3) розуміння сутності основних регуляторів діяльності і поведінки в групі і можливостей їх використання в роботі з академічною групою.
Зміст навчальної дисципліни
Розкриваються механізми організації впливу на особистість в процесі її освіти і навчання, аспекти всебічного розвитку особистості шляхом навчання і виховання; формування педагогічного мислення, навчання аналізу педагогічної дійсності, свідоме оволодіння професійно-педагогічними вміннями та навичками; формування теоретичних уявлень про педагогіку як науку, її об’єкт, предмет, мету, завдання; ознайомлення з поняттями, категоріями та методами педагогіки; з’ясування її значущості в системі наук. Зміст розкривається у двох модулях: 1) загальні основи педагогіки, теорія освіти і навчання; 2) теорія виховання різних категорій дітей та молоді. Важливе місце в курсі відводиться набуттю практичних навичок у ситуаціях освітньої діяльності закладу освіти.
Рекомендована та необхідна література
1. Бех І. Д. Виховання особистості: [підруч.] / І. Д. Бех. – К. : Либідь, 2008. – С. 426 – 482.
2. Волкова Н. П. Педагогіка: навч. посіб. / Н. П. Волкова. – [3-тє вид.]. – К. : Академвидав, 2009. – С. 14 – 18.
3. Галус О. М. Порівняльна педагогіка: навч. посіб. / О. М. Галус, Л. М. Шапошнікова. – К. : Вища школа, 2006. – 215 с.
4. Зайченко І. В. Педагогіка: навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. / І. В. Зайченко. – [2-ге вид.]. – К. : Освіта України, "КНТ", 2008. – С. 6 – 25.
5. Кузьмінський А. І. Педагогіка: [підруч.] / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. – К. : Знання, 2007. – С. 43 – 47.
6. Левицька Л.А. Реабілітаційна педагогіка ФОП Ямчинський О.В.2019.-c.1-298
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне завдання
Методи та критерії оцінювання
Тест, опитування виконання практичних завдань, презентація дискурс, залік
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни