Англійськомовний академічний дискурс

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: корейська мова і література

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Англійськомовний академічний дискурс
Код дисципліни
ННД.12
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 2. Упевнено володіти державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати досліджень державною та іноземною мовами. ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації. ПРН 14. Створювати, аналізувати й редагувати тексти різних стилів та жанрів. ПРН 19. Формулювати висловлення корейською та англійською мовою, коректно використовуючи мовно-стилістичні засоби, відповідні мовленнєвій ситуації та професійній сфері.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Загальне знання англійської мови нарівні B2. Успішне опанування англомовних та загальних мовознавчих дисциплін згідно навчального плану спеціальності.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – узагальнення знань студентів стосовно специфіки різних видів текстів, притаманних англомовного академічному дискурсу, а також вмінь правильно розуміти й перекладати такі тексти з англійської на українську та з української на англійську мову. Дисципліна дає широке теоретичне бачення сучасних текстів академічного спрямування як частини загального дискурсу, якому притаманна специфічна структура, своєрідна для англійської лінгвокультури.
Рекомендована та необхідна література
Лук’янець В. Філософія дискурсу // Вісник НАН УКР, 2002.№12. – C.22-28. Фоменко О.С. Бацевич Ф. С. Основи комунікативної лінгвістики: Підручник. – К.: Видавничий центр "Академія", 2004. – 344 с. Gee, J: Introduction to Discourse Analysis: Theory and Method. – Leiden: Routledge, 2014. – 248 p. Flowerdew J. Academic Discourse. – Hong Kong: Routledge, 2001.– 352 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, відповідь на семінарському занятті, модульна контрольна робота
Методи та критерії оцінювання
За результатами роботи студента протягом семестру виставляється залік (за умови отримання мін. 60 балів).
Мова викладання
українська, англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни