Лінгводидактичні основи навчання корейської мови

Освітня програма: Корейська мова і література та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Лінгводидактичні основи навчання корейської мови
Код дисципліни
ДВС.1.15
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 31. Застосовувати знання лінгводидактичних основ навчання корейської мови.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
успішне опанування дисципліни «Східна мова: просунутий рівень»; «Східна мова: функціональний рівень». Знання теоретичних основ методики викладання східних мов у вищій школі та суміжних педагогічних дисциплін
Зміст навчальної дисципліни
Мета курсу – забезпечити методичну підготовку студентів для реалізації професійної функції викладача корейської мови у ЗВО. Основними завданнями дисципліни є розкрити важливі для теорії та практики проблеми навчання корейської мови, опанувати найновіші досягнення сучасної методики викладання корейської мови, розкрити суть складових частин і засобів сучасної методики як науки.
Рекомендована та необхідна література
Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах // Підручник. Вид. 2-е, випр. і перероб. / Кол. авторів під. керів. С. Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2002. – 328с. Загальноєвропейські Рекомендації з питань мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. К.: Ленвіт, 2003. Словник-довідник з української лінгводидактики / О. Горошкіна, Н. Єсаулова, О. Лук’янченко [й ін. ; за ред. М. Пентилюк]. – Київ : Ленвіт,2003. Атрощенко,Тетяна. Методика викладання дисциплін лінгво-дидактичного циклу : навч.-метод. посіб. за кредит.-модул. системою організації навч. процесу / Т. О. Атрощенко ; М-во освіти і науки України, Мукачів. держ. ун-т. - Київ : Кондор, 2014. - 164 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, відповідь на семінарському занятті, модульна контрольна робота, іспит
Методи та критерії оцінювання
Семестрова робота — мін. 36 балів, макс. 60 балів, іспит — мін. 24 бали, макс. 40 балів. Докладний опис критеріїв оцінювання міститься в робочій програмі дисципліни.
Мова викладання
українська, корейська