PR у медіасфері

Освітня програма: Міжнародна журналістика (ОКР магістр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
PR у медіасфері
Код дисципліни
ВБ 2.5
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Ознайомлення студентів зі специфікою національного та міжнародного медіаринку, стандартами етичної комунікації медіа із цільовими аудиторіями. Знати основи міжнародних відносин та світової політики, основи зв'язків з громадськістю, основи теорії комунікацій, теорію і практику міжнародної журналістики та професійні стандарти. Вміти визначати об'єкт та ціль комунікації, обирати канали та інструменти донесення інформації та способи отримання зворотного зв'язку.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
- знання функцій та принципів зв’язків з громадськістю в медіа, суб’єкт, об’єкт, предмет ПР-комунікацій для медіа; - вміння вивчати, аналізувати, визначати, оцінювати та прогнозувати політичні, дипломатичні, безпекові, суспільні й інші ризики у сфері міжнародних відносин та глобального розвитку оцінювати та застосовувати програмне забезпечення для вирішення поточних задач; - навички ухвалювати рішення про застосування комунікативних технологій для PR-супроводу діяльності засобу масової інформації.
Зміст навчальної дисципліни
Вступ Тема 1. Роль PR-кампаній у системі PR-діяльності медіа. Алгоритм PR-кампаній учасників медіа-ринку. Тема 2. Цільова аудиторія PR-кампаній медіа і робота з нею. Робота із спонсорами Кредитно модульна робота 1. Тема 3. Різновиди власних PR-кампаній медіа. Технології просування медіа як учасника ринку. Тема 4. Міжнародний та національний ринок медіа: учасники ринку та їх інтереси. Етика PR-комунікацій медіа. Кредитно модульна робота 2.
Рекомендована та необхідна література
1. Шевченко О.В., Яковець А.В. PR: теорія і практика. Підручник – К.: Бізнесполіграф, 2011. – 464с. 2. Комунікативні тренди міжнародних відносин. Монографія – К. : Центр вільної преси, 2016. – 614 с. 3. Зовнішньополітичні комунікативні технології. Підручник. – К. : Центр вільної преси, 2016. – 416 с. 4. Dennis L. Wilcox, Phillip H. Ault, Warren K. Agee, Glen T. Cameron Essentials of Public Relations https://www.litmir.me/br/?b=282893 Дата звернення: 1.03.2021 5. Стратегічні комунікації. Підручник. – К. : Вадекс, 2019. – 446 с. 6. Доклад о Целях в области устойчивого развития, 2020 год - https://unstats.un.org/sdgs/report/2020/The-Sustainable-Development-Goals-Report-2020_Russian.pdf Дата звертання: 9.03.2021 7. Шевченко О. Оценка уязвимости к изменению климата: Украина: аналитический доклад - https://necu.org.ua/wp-content/uploads/2014/07/Ukraine_cc_RUS.pdf Дата звертання: 9.03.2021
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, лабораторні заняття
Методи та критерії оцінювання
1) захист індивідуальних завдань; 2) модульна контрольна робота. 3) залік. За індивідуальні роботи та написання модульної роботи студенти можуть отримати до 20 балів. На практичних заняттях студенти виконують практично-орієнтовані завдання, які оцінюються максимум у 10 балів (пороговий рівень позитивної оцінки – 2 бали). У змістовий модуль входять всі теми. Обов’язковим для заліку є виконання індивідуальних робіт, передбачених робочою програмою навчальної дисципліни.
Мова викладання
Українська