Психодіагностика

Освітня програма: Психологія бак заочн

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Психодіагностика
Код дисципліни
ОНД.27
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Пр1; Пр2; Пр3; Пр4; Пр6; Пр7; Пр8; Пр16; Пр17; Пр18. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Навчальна дисципліна "Психодіагностика" є складовою циклу нормативних дисциплін з підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр". Її засвоєння ґрунтується на знаннях з дисциплін “Загальна психологія”, “Психологія особистості”, “Вікова психологія”, «Математичні методи у психології».
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомлення студентів із сучасним станом психодіагностики як теоретичної та прикладної науки; формування в них уміння використовувати у майбутній професійній діяльності надійних інструментів вимірювання індивідуально-психологічних відмінностей. Змістові модулі: 1. Історія психодіагностики, її об’єкт, предмет, зв’язок з іншими науками. 2. Тест як провідний інструмент психодіагностики. Психометричні засади психодіагностики. 3. Психодіагностичний процес. Етика психодіагностичного обстеження.
Рекомендована та необхідна література
1. Гузенко В. А., Ю. В. Тудорцева. - Психологічна діагностика: навчально-методичний Міністерство освіти і науки країни, Одеський національний політехнічний університет. – Одеса : Вадим Вікторович Букаєв, 2016. – 267 с. 2. Зубрицька-Макота І. В. Психодіагностика: навч.-метод. посібник – Львів: СПОЛОМ, 2013. – 346 с. 3. Любіна Л. А. Психодіагностика: навч. посіб. Чернівці: Яворський Н.С. [вид.], 2018. - 276 с. 4. Моргун В.Ф., Тітов І. Г. Основи психологічної діагностики. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2012. – 464 с. 5. Психодіагностика: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / За заг. ред. М. С. Корольчука. - К.: 2015. - 400 с. 6. Чала Ю. М., Шахрайчук А. М. Психодіагностика: навчальний посібник. — Харків: НТУ «ХПІ», 2018. — 246 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: 1.Підсумкова контрольна робота: max.10 балів. 2. Оцінка участі у семінарських заняттях: max.10 бали за семінар (усього 4 = 40). 3. Реферат – 10 балів. Підсумкове оцінювання - у формі іспиту. Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом під час семестру - 60 балів, на іспиті - 40 балів по 100 бальній шкалі; Форма проведення – письмова. Вид завдань – тест. Мінімальний пороговий рівень оцінки, за якої іспит вважається складеним: оцінка за іспит не може бути меншою за 20 балів. Умови допуску до іспиту. Студент не допускається до іспиту, якщо під час семестру набрав менше ніж 36 балів. Студент допускається до іспиту за умови виконання 50 % передбачених планом завдань.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни