Проектування професійного майбутнього

Освітня програма: Соціальна робота бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Проектування професійного майбутнього
Код дисципліни
ВБ 13.02
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР3. Ідентифікувати, формулювати і розв’язувати завдання у сфері соціальної роботи, інтегрувати теоретичні знання та практичний досвід. ПР4. Формулювати власні обґрунтовані судження на основі аналізу соціальної проблеми. ПР6. Розробляти перспективні та поточні плани, програми проведення заходів, оперативно приймати ефективні рішення у складних ситуаціях. ПР15. Приймати практичні рішення для покращення соціального добробуту та підвищення соціальної безпеки. ПР23. Конструювати процес та результат соціальної роботи в межах поставлених завдань, використовувати кількісні та якісні показники, коригувати план роботи відповідно до результатів оцінки.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
знати: - основні елементів побудови професійного шляху соціального працівника - етапи та особливості професійного розвитку та становлення спеціаліста; вміти: - визначають провідних компетенцій соціального працівника на різних позиціях та установах; - будувати план розвитку власного професійного розвитку - застосовувати різні способи профілактики психологічного вигорання на роботі.
Зміст навчальної дисципліни
Метою навчальної дисципліни є вивчення можливих варіантів розвитку кар’єри у соціальній сфері. Професійне майбутнє розглядається як особистий проект, вміння його розробити та реалізовувати є необхідним вмінням як для випускника зво, так і для майбутньої роботи з клієнтами соціальної сфери задля надання послуг різного спрямування. Дисципліна покликана сформувати розуміння необхідних професійних навичок та усвідомлення власних особистісних якостей і схильностей задля самореалізації у професії.
Рекомендована та необхідна література
1. Epstein D. Range: Why Generalists Triumph in a Specialized World Hardcover – Riverhead Books, 2019. – 352 p. 2. Robinson K., Aronica L. The Element: How Finding Your Passion Changes Everything. – Penguin, 2010. – 288 p. 3. Мазур А., Пасенко Н. Кар’єра без драм і травм. – Київ, 2021. – 248 с. 4. Манн І. Номер 1. Як стати найкращим у тому, що робиш. – Дніпро: Моноліт-Bizz, 2018. – 240 с. 5. Чиксентмігаї М. Потік. Психологія оптимального досвіду. – Клуб Сімейного Дозвілля, 2017. – 368 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Порядок організації передбачених робочою навчальною програмою форм оцінювання здійснюється протягом семестру у ході виконання студентами творчих та репродуктивних завдань, самостійної роботи, а також підсумкового виконання залікового завдання. За результатами роботи протягом семестру студент отримує підсумкову оцінку за 100-бальною системою, яка розраховується як накопичене оцінок за модулі протягом семестру. Творчі та репродуктивні завдання з самостійної роботи – до 20 балів за кожне; модульна контрольна робота – до 20 балів. Студент не допускається до складання підсумкового контролю, якщо під час семестру набрав менше ніж 36 балів. Форма підсумкового контролю – іспит. Бали: 0-59 – іспит не складено, 60-100 – іспит складено. Детальні бали: 1 – 59 відповідають оцінці «незадовільно»; 60 -74 – «задовільно»; 75 - 90 – «добре»; 91 - 100 – «відмінно».
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної роботи
Факультет психології
Кафедра соціальної роботи
Факультет психології