Тренінг особистісного зростання

Освітня програма: Соціальна робота бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Тренінг особистісного зростання
Код дисципліни
ВБ 11.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР 1, ПР 2, ПР 3, ПР 4, ПР 5, ПР 9, ПР 10, ПР 11, ПР 15, ПР 17, ПР 18, ПР 19, ПР 20, ПР 21, ПР 22 Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
знати: процедури і правила групового тренінгу; прийоми конгруентного міжособистісного спілкування; засоби самоаналізу та самопізнання; особистісні характеристики, які зумовлюють конгруентну поведінку; умови особистісного зростання клієнта. вміти: встановлювати і підтримувати психологічний контакт з партнером у спілкуванні; організовувати себе на вирішення життєвих завдань; володіти засобами саморегуляції емоційного стану; адекватно поводитись у складних ситуаціях взаємодії з партнерами
Зміст навчальної дисципліни
Метою дисципліни є оволодіння прийомами само- та взаємопізнання, розширення та поглиблення досвіду конгруентної взаємодії у групі, набуття більшої впевненості у собі, здатності адекватно діяти у складних ситуаціях спілкування з клієнтами і колегами. Основними завданнями вивчення дисципліни виступають: розвиток адекватної і гнучкої самооцінки як найважливішого компонента особистості; створення умов для набуття студентами особистого досвіду самоаналізу та самопізнання; підвищення рівня конгруентності як умови позитивного особистісного розвитку; розвиток впевненості і психологічної готовності до виконання професійних обов’язків.
Рекомендована та необхідна література
Слободянюк І. А. Основи клієнт-центрованої терапії. Навчальний посібник. Київ: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2012. 136 с. Current psychotherapies (11th ed.). / Wedding, D., & Corsini, R. J. (Eds.). Belmont, CA: Brooks/Cole, 2019. 656 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Тренінг, групова взаємодія, інтерактивна лекція, практичне заняття, обговорення дискусійних питань, монотематичні групи
Методи та критерії оцінювання
1. Творчі та репродуктивні завдання з самостійної роботи – до 10 балів за кожне 2. Ведення рефлексивного щоденника – 10 балів 3. Участь у групових дискусіях – до 5 балів за кожну 4. Модульна контрольна робота – до 15 балів Підсумкове оцінювання у формі заліку – до 40 балів При цьому, кількість балів: • 1-34 відповідає оцінці «незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням дисципліни; • 35-59 відповідає оцінці «незадовільно» з можливістю повторного складання; • 60-64 відповідає оцінці «задовільно» («достатньо»); • 65-74 відповідає оцінці «задовільно»; • 75 - 84 відповідає оцінці «добре»; • 85 - 90 відповідає оцінці «добре» («дуже добре»); • 91 - 100 відповідає оцінці «відмінно Для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни оцінка за залік не може бути меншою 24 балів, мінімальна кількість балів допуску до заліку 36 балів
Мова викладання
Українською

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної роботи
Факультет психології
Кафедра соціальної роботи
Факультет психології