Англійська мова (професійний рівень) (2-й семестр)

Освітня програма: Германська філологія і переклад (шведська мова та англійська мова)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Англійська мова (професійний рівень) (2-й семестр)
Код дисципліни
ОК.13
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 2. Упевнено володіти державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати досліджень державною та іноземною мовами. ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації. ПРН 7. Аналізувати, порівнювати і класифікувати різні напрямки і школи в лінгвістиці. ПРН 13. Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних питань і власну точку зору на них як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються. ПРН 14. Створювати, аналізувати і редагувати тексти різних стилів та жанрів шведською та англійською мовами.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен успішно опанувати таку навчальну дисципліну як «Практика англійської мови» та володіти англійською мовою на рівні не нижче В2 згідно з загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання (CEFRL); знати: • основні мовознавчі поняття; • принципи аналізу мовного матеріалу; • особливості семантики, будови та функціонування одиниць усіх рівнів англійської мови; вміти: • застосовувати лінгвістичний інструментарій на практиці; володіти елементарними навичками • добору, аналізу та інтерпретації мовленнєвих фактів; • спілкування на лінгвістичні теми.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна складається з двох частин: перша висвітлює основні поняття, сфери застосування теорії комунікації та її зв’язку з іншими дисциплінами та присвячена вивченню міжособистісної комунікації, а друга частина спрямована на ознайомлення студентів з поняттями теорії масової комунікації. Вивчення цієї дисципліни, по-перше, дозволяє поглибити знання, отримані студентами у процесі оволодіння іншими предметами, насамперед лінгвістичного циклу, по-друге, уможливлює отримання основних знань та навичок професійної діяльності у відповідних галузях. Заняття проводяться у вигляді лекцій, практичних занять та самостійної роботи, мета якої – зорієнтувати студентів та надати їм додаткові матеріали для підготовки до практичних занять. Завершується дисципліна іспитом.
Рекомендована та необхідна література
1. Славова Л.Л. Комунікативні стратегії та тактики у сучасному масмедійному політичному дискурсі: зіставний аспект (на матеріалі українських та американських Інтернет-джерел) Електронний ресурс http://studentam.net.ua/content/view/8826/97/ 2. Kunshchikov, S.V., Stroganov, V.B. (2018). Transformation of the specificity of the political manipulation in "new media". Management Questions, 6 (55): 7-12. 3. Lazer, D.M.J., Baum, M.A., Benkler, Y. et al. (2018). The science of fake news. Addressing fake news requires a multidisciplinary effort. Science, 359 (6380): 1094-1096. 4. Nielsen, R.K., Graves, L. (2017). “News you don’t believe”: Audience perspectives on fake news. Oxford: University of Oxford: 1-8. 5. Pocheptsov, G.G. (2019). (Des)information. Kiev: Palivoda, 248 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Освітні заходи: лекції, практичні заняття, самостійна робота. Методи викладання: комунікативний метод, частково-пошуковий (евристичний) метод, навчальна дискусія, бесіда, рольові ігри, виконання письмових вправ, аналіз текстів, аудіо- та відеозаписів, самостійна робота студентів.
Методи та критерії оцінювання
Поточне оцінювання: презентація, участь тест, контроль розуміння прослуханого аудіозапису, письмова робота. Підсумкове оцінювання - іспит. Критерії оцінювання за кожною формою контролю наведені в робочій програмі навчальної дисципліни.
Мова викладання
українська, англійська