Медіавиробництво з видавничої діяльності та медіаредагування: продукт за вибором
Освітня програма: Видавнича діяльність і медіаредагування
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут журналістики
Назва дисципліни
Медіавиробництво з видавничої діяльності та медіаредагування: продукт за вибором
Код дисципліни
061 «Журналістика»
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
10
Результати навчання
Знати особливості змістові, дизайнерські
особливості типологічно різних видавничих
продуктів; маркетингові підходи в створенні та
просуванні відповідних продуктів; критерії
якості продуктів. Вміти створювати якісні, ринкового
витребувані видавничі продукти в друкованих
та електронних форматах.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
• володіти навичками збирання та обробки інформації;
• знати основні інформаційні жанри;
• орієнтуватися в організації редакційної роботи;
• володіти базовими навичками медіаменеджменту;
• володіти базовими навичками літературного редагування й коректури текстів;
• знати засади медіадизайну;
• володіти базовими навичками верстки друкованої газети/журналу.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна має практичне спрямування та сфокусована на виробленні навичок
підготовки різнопланових медіапродуктів, що адресовані різним аудиторіям.
Мета дисципліни: надати студентам комплексні теоретичні знання й практичні
навички для створення різножанрових видавничих продуктів — від розроблення ідеї
(концепції) до завершеної друкованої та електронної книжки, подкасту, лендингу,
вебсайту. Дисципліна формує професійне розуміння етапів редакційно-видавничого
процесу, необхідних ресурсів, командної роботи.
Рекомендована та необхідна література
Водолазька С. Радикальні інновації східноєвропейської видавничої галузі: монографія.
К. : ТОВ «Авега», 2015. 370 с.
Женченко М., Женченко І., Прихода Я., Харламова Т. Підручники для Нової української
школи як засіб ефективної освітньої комунікації: дискурс-аналіз і проблеми культури видання.
Актуальні питання масової комунікації. 2019. Т. 25. С. 46–60.
Женченко М. Цифрові трансформації видавничої галузі : монографія. 2-ге видання,
змінене і доповнене. 2019. 440 с.
Захарченко А. П. Інтернет-медіа: інтерактивний навчальний посібник для курсу
«Підтримка сайту» для студентів відділення «Видавнича справа та редагування». Тернопіль,
«Крок». 2014. 198 с.
Крайнікова Т. С. Культура медіаспоживання в Україні: від консьюмеризму до
просьюмеризму : монографія. Бориспіль : Люксар, 2014. 372 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичне,
самостійна
робота
Методи та критерії оцінювання
У п’ятому та шостому навчальних семестрах відбувається оцінювання за роботу на
практичних заняттях, виконання самостійної роботи — 38 балів.
По завершенню кожного із семестрів проводиться підсумкове оцінювання у формі
іспиту — 40 балів.
Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом з навчальної
дисципліни протягом семестру, — 100 балів.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни