Медіавиробництво з видавничої діяльності та медіаредагування: продукт за вибором

Освітня програма: Видавнича діяльність і медіаредагування

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут журналістики

Назва дисципліни
Медіавиробництво з видавничої діяльності та медіаредагування: продукт за вибором
Код дисципліни
061 «Журналістика»
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
10
Результати навчання
Знати особливості змістові, дизайнерські особливості типологічно різних видавничих продуктів; маркетингові підходи в створенні та просуванні відповідних продуктів; критерії якості продуктів. Вміти створювати якісні, ринкового витребувані видавничі продукти в друкованих та електронних форматах.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
• володіти навичками збирання та обробки інформації; • знати основні інформаційні жанри; • орієнтуватися в організації редакційної роботи; • володіти базовими навичками медіаменеджменту; • володіти базовими навичками літературного редагування й коректури текстів; • знати засади медіадизайну; • володіти базовими навичками верстки друкованої газети/журналу.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна має практичне спрямування та сфокусована на виробленні навичок підготовки різнопланових медіапродуктів, що адресовані різним аудиторіям. Мета дисципліни: надати студентам комплексні теоретичні знання й практичні навички для створення різножанрових видавничих продуктів — від розроблення ідеї (концепції) до завершеної друкованої та електронної книжки, подкасту, лендингу, вебсайту. Дисципліна формує професійне розуміння етапів редакційно-видавничого процесу, необхідних ресурсів, командної роботи.
Рекомендована та необхідна література
Водолазька С. Радикальні інновації східноєвропейської видавничої галузі: монографія. К. : ТОВ «Авега», 2015. 370 с. Женченко М., Женченко І., Прихода Я., Харламова Т. Підручники для Нової української школи як засіб ефективної освітньої комунікації: дискурс-аналіз і проблеми культури видання. Актуальні питання масової комунікації. 2019. Т. 25. С. 46–60. Женченко М. Цифрові трансформації видавничої галузі : монографія. 2-ге видання, змінене і доповнене. 2019. 440 с. Захарченко А. П. Інтернет-медіа: інтерактивний навчальний посібник для курсу «Підтримка сайту» для студентів відділення «Видавнича справа та редагування». Тернопіль, «Крок». 2014. 198 с. Крайнікова Т. С. Культура медіаспоживання в Україні: від консьюмеризму до просьюмеризму : монографія. Бориспіль : Люксар, 2014. 372 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичне, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
У п’ятому та шостому навчальних семестрах відбувається оцінювання за роботу на практичних заняттях, виконання самостійної роботи — 38 балів. По завершенню кожного із семестрів проводиться підсумкове оцінювання у формі іспиту — 40 балів. Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом з навчальної дисципліни протягом семестру, — 100 балів.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни