Фундаментальна фахова підготовка з видавничої діяльності та медіаредагування

Освітня програма: Видавнича діяльність і медіаредагування

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут журналістики

Назва дисципліни
Фундаментальна фахова підготовка з видавничої діяльності та медіаредагування
Код дисципліни
061 «Журналістика»
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
Знати суть видавничої діяльності та редагування, професіограми та компетентності видавця та редактора; вимоги ринку до професіоналів з ВДМР; засади самоорганізовування в професійній діяльності. Вміти шукати інформацію з професійної тематики; обґрунтовувати рішення, спираючись на теорії та концепції видавничої діяльності та медіаредагування.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
●робота з комп’ютером як засобом управління інформацією; володіння базовими навичками використання програм для підготовки медіапродукції; ●уміння збирати й обробляти інформацію для підготовки матеріалів в інформаційних журналістських жанрах; ●перший досвід підготовки оригінал-макету друкованої газети/журналу.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна «Фундаментальна фахова підготовка» викладається студентам третього курсу ОПП «Видавнича діяльність та медіареагування». Курс передбачає опанування основ теорії видавничої справи та редагування, усвідомлення актуальної ринкової ситуації і тенденцій, вироблення готовності до практичної діяльності за фахом.
Рекомендована та необхідна література
1. ДСТУ 3017:2015. Видання. Основні види. Терміни та визначення понять. Київ : Держспоживстандарт України, 2016. 42 с. 2. Антоненко-Давидович Б.Д. Як ми говоримо. Київ : Центр навчальної літератури, 2019. 254 с. 3. Водолазька Світлана Доповнена реальність: фактори уповільненого проникнення на видавничий ринок // VI Тикторівські читання «видавнича справа в україні: на перехресті традицій та інновацій» (20–21 травня 2021 р.) URL: http://mk.uad.lviv.ua/storage/uploads/Vodolazka.pdf 4. Водолазька С. Радикальні інновації східноєвропейської видавничої галузі: монографія. К. : ТОВ «Авега», 2015. 370 с. 5. Женченко М., Женченко І., Прихода Я., Харламова Т. Підручники для Нової української школи як засіб ефективної освітньої комунікації: дискурс-аналіз і проблеми культури видання. Актуальні питання масової комунікації. 2019. Т. 25. С. 46-60.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичне, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Дисципліна поділена на 6 змістових модулів. Кожен змістовий модуль включає в себе лекції, практичні заняття та самостійну роботу студентів. Наприкінці п’ятого навчального семестру проводиться підсумковий іспит рівня засвоєння знань навчального курсу. Наприкінці шостого навчального семестру — іспит на базі філософського факультету (бали за змістові модулі, засвоєні на базі кафедри видавничої справи та редагування, передаються колегам із філософського факультету). Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання (знання 1.1, 1.2), що складає 70% від загальної оцінки й оцінювання практичної підготовки – результати навчання (вміння 2.1.–2.4.); (комунікація 3.1., 3.2.) (автономність та відповідальність 4.1.), що складає 30% загальної оцінки.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни