Історія хорватської літератури середньовіччя
Освітня програма: Хорватська мова і література та англійська мова
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Історія хорватської літератури середньовіччя
Код дисципліни
ННД 09.01
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН2.Ефективно працювати зі слов’янознавчою інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, зокрема з фахової літератури та електронних баз, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати. ПРН8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію хорватської мови і літератури і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН13. Аналізувати й інтерпретувати твори української та хорватської художньої літератури й усної народної творчості, визначати їхню специфіку й місце в літературному процесі.ПРН15. Здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та слов’янознавчий філологічний аналіз текстів різних стилів і жанрів. ПРН16.Знати й розуміти основні поняття, теорії та концепції хорватського мовознавства і літературознавства, уміти застосовувати їх у професійній діяльності.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Умови:
Студенти повинні знати історію української та світової літератури в рамках шкільної програми, володіти основами комунікативного аспекту хорватської мови, успішно засвоїти знання з предметів «Вступ до літературознавства», «Вступ до слов’янської філології», «Зарубіжна література», «Хорватське країнознавство і фольклор».
Зміст навчальної дисципліни
1. Мета навчальної дисципліни: надати студентам початкові узагальнені систематизовані відомості про розвиток хорватської літератури від часу появи перших літературних пам’яток і до ХVІ ст., сформувати розуміння основних тенденцій хорватського літературного процесу зазначеного періоду, у контексті традиції та новаторства, простежити загальнонаціональну специфіку розвитку хорватської літератури у її взаємозв’язках із європейськими культурами; ознайомити студентів із творчою спадщиною найвидатніших представників хорватської літератури окресленого періоду; сформувати навички аналізу художніх творів хорватського письменства у контексті національної і європейської поетики; розвинути навички вести літературознавчу дискусію; розвивати художнє мислення та мовленнєву культуру, чуття художнього слова.
Рекомендована та необхідна література
1. Посібник для вивчення давньої хорватської літератури / Упорядник: к.філол.н., доц. Дзюба-Погребняк О.І. – К.: Освіта України, 2019.
2. Bagić K. Uvod u suvremenu hrvatsku književnost / Krešimir Bagić. – Zagreb: Školska knjiga, 2016.
3. Jelčić D. Povijest hrvatske književnosti / Dubravko Jelčić. – Zagreb: Naklada Pavičić, 1996, 2004.
4. Leksikon hrvatskih pisaca. – Zagreb: Školska knjiga, 2000.
5. Nemec K. Povijest hrvatskog romana I-II / Krešimir Nemec. – Zagreb: Školska knjiga, 2003.
6. P.Novak S. Povijest hrvatske književnosti / Slobodan Prosperov Novak. – Zagreb: Golden marketing, 2003.
7. Pavletić V. Kritički medaljoni. Panorama hrvatskih pisaca i djela / Vlatko Pavletić. – Zagreb: Nakladni zavod Matice Hrvatske, 1996.
8. Pavletić V. Kritički medaljoni. Panorma hrvatskih pisaca i djela / Vlatko Pavletić. – Zagreb: Nakladni zavod Matice Hrvatske, 1996.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні і практичні заняття, керівництво самостійною роботою та контроль за її виконанням, індивідуальні консультації, залік.
Методи та критерії оцінювання
Після лекцій проводяться практичні заняття із відповідних тем, на яких здійснюється оцінювання запланованих видів робіт та форм контролю: усна відповідь (max. 5), реферат/ есе (max. 10), доповнення, участь у дискусії (max. 3), презентація (max. 6), модульна контрольна робота (max. 15). Упродовж семестру перевіряються письмові роботи, проводяться індивідуальні консультації, оцінюється рівень засвоєння матеріалу, винесеного на самостійне опрацювання. Підсумкова оцінка виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру та усної відповіді на іспиті. Мінімально позитивна кількість балів для отримання «зараховано» - 60 балів.
Мова викладання
Українська, хорватська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни