Друга слов'янська мова (хорватська): функціональний аспект

Освітня програма: Болгарська мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Друга слов'янська мова (хорватська): функціональний аспект
Код дисципліни
ННД.39
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН3. Організовувати процес свого навчання й самоосвіти в галузі славістики. ПРН5. Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічниками різних політичних поглядів тощо. ПРН6. Використовувати інформаційні й комунікаційні технології для вирішення складних спеціалізованих задач і проблем професійної діяльності у галузі славістики. ПРН15. Здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та слов’янознавчий філологічний аналіз текстів різних стилів і жанрів.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Умови: опанування предметів «Вступ до мовознавства», «Вступ до слов’янської філології», «Українська мова», «Комунікативний аспект сучасної болгарської мови», «Друга слов’янська мова (комунікативний аспект)».
Зміст навчальної дисципліни
Мета курсу – дати студентам-славістам узагальнені систематизовані знання основних законів та правил граматики сучасної хорватської мови, широко ознайомити студентів з лексичним та синтаксичним матеріалом, який дозволив би їм активно оволодіти навичками сучасної розмовної мови, усного реферування текстів, читання та перекладу, у тому числі за допомогою словника, розмовних, художніх і спеціальних (вузькогалузевих) текстів.
Рекомендована та необхідна література
Težak S., Babić S. Gramatika hrvatskoga jezika (Priručnik za osnovno jezično obrazovanje) – Zagreb, 1996. Čilaš Mikulić Marica, Gulešić Machata Milvia, Udier Sanda Lucija. Razgovarajte s nama! Udžbenik hrvatskog jezika za više početnike (A2 – B1). – Zagreb, 2020. Čilaš Mikulić Marica, Gulešić Machata Milvia, Udier Sanda Lucija. Razgovarajte s nama!: A2 – B1: vježbenica, granatika, i fonetika hrvatskog jezika za više početnike. – Zagreb, 2013. Čilaš Mikulić Marica, Gulešić Machata Milvia, Udier Sanda Lucija. Razgovarajte s nama! Udžbenik hrvatskog jezika za niži srednji stupanj, 6. izdanje (B1 – B2). – Zagreb, 2021. Čilaš Mikulić Marica, Gulešić Machata Milvia, Udier Sanda Lucija. Razgovarajte s nama! Udžbenik hrvatskog jezika za više početnike (A2 – B1). – Zagreb, 2020.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчання проводиться у формі лекцій і практичних занять з урахуванням самостійної роботи студента. Форма підсумкового контролю – залік.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання, що складає 40% від загальної оцінки, та оцінювання практичної, що складає 60% загальної оцінки. Оцінювання семестрової роботи: 1. Усна відповідь, доповнення, участь у дискусіях на лекціях і практичних, бліц-опитування, тести – 25/45 балів. 2. Презентація – 11/15 балів. (10 балів за підготовку + 5 балів за захист). Підсумкова оцінка виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру та відповіді на заліку.
Мова викладання
хорватська, українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни