Комунікативні стратегії англомовного ділового та академічного дискурсу
Освітня програма: Теорія та методика навчання української мови і літератури та іноземної мови в старшій профільній шко
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Комунікативні стратегії англомовного ділового та академічного дискурсу
Код дисципліни
ОК 19
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
10
Результати навчання
ПРН 8. Знати методологію наукового дослідження з методики навчання і втілювати їх у науковій роботі.
ПРН 12. Знати теоретичні засади організації міжнародної науково-дослідницької діяльності в галузі освіти і провадити наукові дослідження на їх основі.
ПРН 14. Знати та користуватися комунікативними стратегіями англомовного ділового та академічного дискурсу на рівні, достатньому для здійснення професійної діяльності.
ПРН Ав. 2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань для самовдосконалення та ефективної організації навчального процесу.
К 1. Здатність користуватися українською та англійською мовами в ситуаціях професійної взаємодії.
Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Для успішного вивчення курсу студенти повинні опанувати англійську мову на рівні В2+ /С1.Також студенти повинні знати: норми англійської мови як системи і як засобу спілкування; основні функціональні стилі та жанри англійського мовлення; особливості міжкультурного спілкування; уміти: аналізувати, зіставляти, порівнювати мовленнєві явища на рівні речення, абзацу, тексту; відбирати, критично осмислювати та інтерпретувати інформацію з англомовних академічних джерел для вирішення навчальних та професійних завдань; декодувати інтенції автора/мовця шляхом аналізу мовленнєвих засобів тексту; створювати тексти англійською мовою з дотриманням норм мовленнєвого жанру; виконувати й презентувати навчальні проєкти та працювати в проєктній групі; володіти елементарними навичками роботи з інформацією в інтернет-ресурсах, критичного ставлення до аналізованих явищ, використання різнопланових інформативних джерел.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна входить до науково-дослідницького компоненту ОП, що виявляється у формах, видах робіт та програмних результатах навчання. Зазначений курс покликаний підвищити ефективність англійськомовного академічного, наукового та ділового спілкування у різних сферах професійної та дослідницької діяльності. Дисципліна досліджує діловий та академічний дискурси, а також процес комунікації у сучасному глобалізованому світі, зосереджуючи увагу на критичному читанні, риторичному аналізі тексті в академічного/ ділового дискурсу, а також на їх створенні англійською мовою. Курс складається з 4-х змістових модулів. У модулі 1 розглядається процес академічної комунікації; модуль 2 сфокусований на риторичних аспектах цієї комунікації. Модуль 3 зосереджений на особливостях ділової комунікації; модуль 4 присвячений створенню текстів ділового/академічного дискурсу. Дисципліна завершується іспитом.
Рекомендована та необхідна література
1. Квасова О.Г. Going for Degree. Professional English for Students of Linguistics: Навчальний посібник. Логос, 2017.
2. Andrews, R. A Theory of Contemporary Rhetoric. Routledge, 2014.
3. Communication in the Real World: An Introduction to Communication Studies. M. Libraries Publishing, 2013.
4. Garzone, G. & Giordano, W. (eds). Discourse, Communication and the Enterprise: Where Business Meets Discourse. Cambridge Scholars Publishing, 2018.
5. Guffey, M.E., Loewy, D. Essentials of business communication. 11th ed. Cengage Learning, 2019.
6. Kolln, M., Gray, L. Rhetorical Grammar: Grammatical Choices, Rhetorical Effects. Pearson Education, 2017.
7. Miller-Cochran, S., Stamper, R., Cochran, S. An Insider’s Guide to Academic Writing: A Brief Rhetoric. Bedford/St Martin’s, 2016.
8. Rosa, A., Eschholz, P. Models for Writers: Short Essays and Composition. Bedford/St Martin’s, 2018.
9. Thill, J.V., Bovee, C.L. Excellence in Business Communication. 13th ed. Pearson, 2020.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Kурс викладається англійською мовою та поєднує такі форми навчання: практичні заняття, самостійна та дослідницька робота, проєктні технології. Основними видами роботи, до яких залучені студенти та які оцінюються упродовж семестру, є: обговорення теоретичного матеріалу / презентація практичних та дослідницьких завдань; дослідницький проєкт; аналітична записка; МКР (риторичний аналіз тексту ділового дискурсу). За виконання передбачених видів робіт студент максимально може набрати 60 балів та мінімально – 36 балів.
Методи та критерії оцінювання
Загальна оцінка студента за семестр формується за 100-бальною системою і складається із балів, отриманих за роботу впродовж семестру (максимум - 60 балів, мінімум - 36 балів) та балів підсумкового оцінювання у формі іспиту (максимум - 40 балів, мінімум – 24 бали). Семестровий контроль спрямований на виконання видів робіт: обговорення теоретичного матеріалу / презентація прктичних та дослідницьких завдань (20 балів), дослідницький проєкт (10 балів), аналітична записка (10 балів); МКР (20 балів). Завершується дисципліна іспитом. Формат спиту - письмово-усний; письмова робота складається з 2-х завдань (риторичний аналіз текстут - 15 балів; 5 лексико-граматичних завдань - 10 балів) і усної співбесіди з теоретичного питання (15 балів). На іспиті оцінюються такі результати навчання: РН1.1-1.4, 2.1 – 2.3, 4.1.
Мова викладання
Англійська мова
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни