Комплексна дисципліна "Теорія англійськоїї мови" Частина 1 Вступ до спецфілології

Освітня програма: “Англійська філологія та переклад, дві західноєвропейські мови

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Комплексна дисципліна "Теорія англійськоїї мови" Частина 1 Вступ до спецфілології
Код дисципліни
ОК.02.01
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 7. Розуміти основні проблеми філології та підходи до їх розв’язання із застосуванням доцільних методів та інноваційних підходів. ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію англійської та двох західноєвропейських мов і літератури, що вивчаються, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють. ПРН 15. Обирати оптимальні дослідницькі підходи й методи для аналізу конкретного лінгвістичного чи літературного матеріалу. ПРН 18. Мати навички управління комплексними діями або проектами при розв’язанні складних проблем у професійній діяльності в галузі обраної філологічної спеціалізації та нести відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Володіти англійською мовою на рівні B1 за шкалою CEFR; знати основні мовознавчі поняття, основні історичні події та особливості англійської мови; вміти застосовувати мовознавчий інструментарій на практиці та володіти елементарними навичками аналізу та інтерпретації процесів розвитку мови й лінгвістичного аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
Курс передбачає ознайомлення студентів з глибинними процесами у розвитку германських мов, виявлення спільних і специфічних рис у становленні мов, що належать до різних груп, структури готської мови, найдавніших германських пам’яток; долучeння студентів до вивчення найдавніших германських текстів спрямоване на вироблення розуміння причин і темпів еволюційних змін у германських мовах, висвітлення структурних особливостей давніх мов, особливостей взаємодії давніх германських мов з іншими мовами.
Рекомендована та необхідна література
Жлуктенко Ю.О., Яворська Т.А. Вступ до германського мовознавства. Київ, 1986. Konig, Ekkehard, and Johan Van der Auwera. The Germanic languages. Routledge, 2013. Fulk, Robert Dennis. A comparative grammar of the early Germanic languages. Vol. 3. Amsterdam: John Benjamins Publishing Company, 2018 Putnam, Michael T., and B. Richard Page, eds. The Cambridge handbook of Germanic linguistics. Cambridge University Press, 2020. Ringe, Donald A. From Proto-Indo-European to Proto-Germanic. Vol. 1. Oxford University Press, 2017. Klein, Jared S., et al., eds. "Handbook of comparative and historical Indo-European linguistics." 2017. Hawkins, John A. "Germanic languages." The world's major languages. Routledge, 2018. 51-59. Miller, D. Gary. The Oxford Gothic Grammar. Oxford University Press, USA, 2018. Roberge, Paul. "Contact and the history of Germanic languages." The handbook of language contact 323-343. 2020.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Методи викладання, які застосовуються у навчальному процесі; лекції, практичні заняття, самостійна робота. Дисципліна викладається за допомогою таких навчальних заходів, як лінгвістичний аналіз мовного матеріалу, презентація, модульний тест.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю – іспит. Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом протягом семестру. Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за лінгвістичні аналізи мовного матеріалу, презентації, модульний тест. За семестр студент може отримати мінімально 36 балів та максимально – 60 балів. Відповідно на іспит виноситься мінімально 24 бали та максимально 40 балів.
Мова викладання
Англійська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології