Основи сучасної дидактики
Освітня програма: Соціальна педагогіка бак
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Основи сучасної дидактики
Код дисципліни
ОК 29
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР1,ПР 2,ПР 9, ПР 13, ПР 18, ПР 23, ПР 24, ПР 25.
Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті «Профіль програми».
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсу загальної педагогіки. Знання теоретичних основ психіки, факторів і основних механізмів формування особистості.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни - «Основи сучасної дидактики» – ознайомлення студентів із законами та закономірностями процесів навчання, набуття систематизованих знань з дидактики, розвиток педагогічного мислення та сприяння професійному самовизначенню.
Анотація навчальної дисципліни: Навчальна дисципліна «Основи сучасної дидактики» є дисципліною за вибором ЗВО, фундаментальною для підготовки фахівців освітнього рівня «бакалавр», її засвоєння є необхідним для виходу на рівень узагальнення і трансформації знань з предметів професійного спрямування. Вивчення дидактики пов’язане із розумінням психолого-педагогічних особливостей навчальної діяльності, виконує функцію методологічної основи для виходу на більш високий рівень узагальнення, розвитку професійної рефлексії при відборі, структуруванні і методичному осмисленні змісту навчання і навчальної діяльності з предметів спеціальності.
Рекомендована та необхідна література
1. Державний стандарт базової середньої освіти. Затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. № 898. URL: zakon.rada.gov.ua/go/898-2020-п
2. Закон України "Про повну загальну середню освіту" // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2020, № 31, ст.226
3. Закон України «Про освіту». URL : www.golos.com.ua/article/294010
4. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти // Інф. зб. та коментарі Міністерства освіти і науки України. 2011. № 4 – 5 – 6. С. 84 – 93.
5. Марушкевич А.А., Спіцин Є.С. Педагогіка: підручник. – К.:ВПЦ «Київський університет»,2019. – 383 с.
6. Нова українська школа: Концептуальні засади реформування середньої школи. URL : mon.gov.ua/новини %202016/12/05/Koncepziya.pdf.
7. Про затвердження Державного стандарту початкової освіти . Постанова Кабінету Міністрів України №87 від 21 лютого 2018 р. URL: zakon.rada.gov.ua/go/87-2018-п.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заходи: усні виступи, участь у дискусії, презентація виконання самостійних завдань, аналіз, виконання практичних завдань, контрольні завдання, рішення педагогічних задач, модульна контрольна робота
Методи: лекція, семінарське заняття, підготовка аналітичних матеріалів, виступів, презентацій, підготовка доповідей, розв’язання практичних завдань, обговорення конфліктних ситуацій, обговорення рішень до практичних ситуацій, МКР.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання студентів здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи. Під час занять оцінюються: усна відповідь, презентація, виконання практичних завдань, рішення проблемний ситуацій. Модульна контрольна робота виконуються і оцінююєься після завершення модулю і включає в себе запитання з усього навчального курсу. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 100. Підсумковий бал виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру і ПКР.
Схема оцінювання:
Відмінно 90-100 балів.
Добре 75-89 балів.
Задовільно 60-74 балів.
Незадовільно 0-59 балів.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Євгеній
Сергійович
Спіцин
Кафедра педагогіки
Факультет психології
Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра педагогіки
Факультет психології