Соціально-педагогічна робота в закладах освіти

Освітня програма: Соціальна педагогіка бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Соціально-педагогічна робота в закладах освіти
Код дисципліни
ОК 12.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН1. ПРН6. ПРН7. ПРН11. ПРН15. ПРН18. ПРН26. ПРН30. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен знати: предмет, мету, завдання, технології соціальної педагогіки; історію соціальної педагогіки як науки та практики. Студент повинен вміти працювати в групі, раціонально використовувати час, чітко розподіляти доручення з метою отримання максимального результату; орієнтуватися в пошукових системах глобальних комп'ютерних мереж, вибираючи терміни для формулювання запиту і стратегію пошуку; вибирати інформаційні ресурси згідно виробленим або вказаним критеріям; критично аналізувати одержувану інформацію, виділяти в ній найбільш істотне; співвідносити і систематизувати отримані знання та практичний досвід з досліджуваної дисципліни. Студент повинен володіти елементарними навичками: взаємодії з різними клієнтськими групами соціального педагога; регуляторів діяльності та поведінки в групі молодих фахівців.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формування у студентів знань та умінь із теорії та технологій соціально-педагогічної роботи в закладах освіти; нормативно-правовою базою України щодо соціально-педагогічної роботи в закладах освіти; особливостями розвитку і формування особистості в закладах освіти та особливостями соціально-педагогічної роботи з нею; сутністю діяльності соціального педагога як вихователя та організатора соціально-педагогічної діяльності; організаційними формами соціально-педагогічної роботи в закладах освіти. Дисципліна «Соціально-педагогічна робота в закладах освіти» покликана ознайомити з теорією та технологіями соціально-педагогічної роботи в закладах освіти різного профілю в сфері професійної практичної діяльності соціального педагога в Україні.
Рекомендована та необхідна література
1. Васильєва-Халатникова М. О. Педагогічні умови та особливості організації соціокультурного середовища інклюзії у закладі загальної середньої освіти для дитини з інвалідністю // Advanced trends of the modern development of psychology and pedagogy in European countries: Collective monograph.Riga : Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2019. P. 67 – 82. 2. Громадянське виховання дітей та учнівської молоді у закладах позашкільної освіти: метод. посіб. - Суми: Університетська книга, 2021. - 236 с. 3. Діти з особливими потребами в школі: психол.-пед. супровід / авт.-упоряд.: Романова О. М. та ін. – К.: Шкільний світ, 2016. – 127с. 4. Пліско Є. Ю. Соціально-педагогічна робота з неповнолітніми правопорушниками в Україні: теоретичний курс: навч. посіб. / Є. Ю. Пліско. - Слов'янськ: Друкарський двір, 2019. - 112 с
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, завдання з самостійної роботи студента. Опитування, дискусія, практичне (індивідуальне та групове) завдання, модульна контрольна робота.
Методи та критерії оцінювання
Творчі та репродуктивні завдання – 20 балів. Робота та семінарах – 20 балів. Модульна контрольна робота – 20 балів. Залік – 40 балів. Залік зараховується за результатами роботи студента впродовж семестра. Обов’язковим для отримання заліку є виконання модульних контрольних робіт та здобуття сумарно не менше 60 балів. Схема оцінювання: Зараховано (60-100 балів) Не зараховано (0-59 балів)
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології