Тренінг особистісного зростання
Освітня програма: Соціальна педагогіка бак
Структурний підрозділ: Факультет психології
            Назва дисципліни
        
        
            Тренінг особистісного зростання
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ВБ 2.7
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Вибіркова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Перший
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            7 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            4
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПРН1.
ПРН3. 
ПРН8. 
ПРН14.
ПРН16. 
ПРН17. 
ПРН21. 
ПРН22. 
ПРН24. 
ПРН27.
ПРН29. 
Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
        
    
            Форма навчання
        
        
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Студент повинен знати: соціально-психологічні характеристики тренінгової роботи та принципи проведення тренінгу особистісного зростання.
Студент повинен вміти: застосовувати методи й технології тренінгу особистісного зростання.
Студент повинен володіти: базовими прийомами комунікації при складанні програми тренінгу.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Мета дисципліни – студенти мають оволодіти знаннями про сутність особистісного зростання та засоби досягнення гармонійності особистості.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1.	Соціально-психологічний тренінг і маніпуляція [Текст]: навч.-метод.посіб./ В.В. Балахтар. – Вижниця :Видавництво «Черемош», 2017. – 432 с.
2.	Теоретико-методологічні основи соціально-психологічного тренінгу [Текст] : навч. посіб. / Афанасьєва Н. Є., Перелигіна Л. А.; Нац. ун-т цивіл. захисту України. – Харків: ХНАДУ, 2017. – 315 с.
3.	Федорчук В. М. Тренінг особистісного зростання: навч. посіб. / В. М. Федорчук – К. : «Центр учбової літератури», 2017. – 250 с.
4.	Фопель К. Технология ведения тренинга. Теория и практика. – М.: Генезис, 2007.– 267с.
5.	Чуйко О.В. Професійно-орієнтовані практики у підготовці соціальних педагогів в університеті. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна педагогіка: зб. наук. праць. Вип. 24. Т. ІІ. К: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова. 2018. С.158–166. 
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Практичне заняття, завдання з самостійної роботи студента, тестування, вирішення практичних завдань.
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Максимальна кількість балів на заліку - 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів, відведених на залік). Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 20 балів до складання заліку не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до заліку –36 балів.
Схема оцінювання:
Відмінно 90-100 балів..
Добре 75-89 балів.
Задовільно 60-74 балів.
Незадовільно 0-59 балів.
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Юлія
                            Михайлівна
                            Красілова
                        
                        
                            Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки 
Факультет психології
                    Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
                    
                    
                        Факультет психології