Тренінг попередження професійного вигорання соціального педагога

Освітня програма: Соціальна педагогіка маг

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Тренінг попередження професійного вигорання соціального педагога
Код дисципліни
ВБ 2.3
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР-1. ПР-2. ПР-6. ПР-7. ПР-8. ПР-9. ПР-13. ПР-15. ПР-18. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен знати: складові, чинники, симптоми синдрому емоційного вигорання. Студент повинен вміти: організовувати професійну діяльність соціального педагога з метою попередження професійного вигорання. Студент повинен володіти: навичками застосування тайм-менеджмент у профілактиці емоційного вигорання.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – студенти мають оволодіти знаннями про форми проявів, причини та шляхи подолання професійного вигорання соціального педагога. Дисципліна посідає одне із провідних місць в структурно-логічній схемі професійної підготовки фахівців освітнього рівня «магістр». Дисципліна містить два змістові модулі. У першому модулі розкривається феномен професійного вигорання соціального педагога. Другий модуль присвячений технологіям попередження емоційного вигоряння соціального педагога.
Рекомендована та необхідна література
1. Керик О. Професійне вигорання та прояви «вторинної травми» у фахівців системи «людина-людина». Проблеми гуманітарних наук : збірник наукових праць ДДПУ імені Івана Франка. Дрогобич, 2013. Вип. 31 «Психологія». С. 64–73. 2. Колтунович Т. А. Як не згоріти в полум’ї професії : теорія, діагностика, корекція : навчально-методичний посібник / Т. А. Колтунович. – 2-ге вид., перероб. і доп. – Чернівці: Видавничий дім «РОДОВІД», 2016. – 164 с. 3. Кошечко Н. Профілактика синдрому «емоційного професійного вигорання» викладача ВНЗ / Н. Кошечко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогіка. – 2016. – Вип. 1. – С. 21-28. 4. Перхайло H. Попередження професійного вигоряння майбутніх працівників соціальної сфери. Педагогіка та психологія : збірник наукових праць. Харків, 2016. Вип. 55. С. 204–210. 5. Greenberg J. S. Comprehensive stress management/ McGraw-Hill Education.‒ 2020.‒ 480p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, завдання з самостійної роботи студента. підготовка презентацій, аналітичних матеріалів, доповідей вирішення практичних завдань.
Методи та критерії оцінювання
Максимальна кількість балів на іспиті - 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів, відведених на іспит). Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 20 балів до складання іспиту не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до іспиту –36 балів. Відмінно 90-100 балів.. Добре 75-89 балів. Задовільно 60-74 балів. Незадовільно 0-59 балів.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології