Оцінка якості соціально-педагогічної діяльності в навчальному закладі

Освітня програма: Соціальна педагогіка маг

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Оцінка якості соціально-педагогічної діяльності в навчальному закладі
Код дисципліни
ВБ 1.4
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН-6. Самостійно й автономно знаходити інформацію, необхідну для професійного зростання, опановувати її, засвоювати та продукувати нові знання, розвивати професійні навички та якості. ПРН-15. Розробляти критерії та показники ефективності професійної діяльності, застосовувати їх в оцінюванні виконаної роботи, пропонувати рекомендації щодо забезпечення якості соціальних послуг та управлінських рішень.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) Знати: знання базових понять і категорій загальної педагогіки, основ соціально-педагогічного менеджменту, основні напрями і функцій діяльності соціального педагога та посадової інструкції соціального педагога закладу освіти. 2) Вміти: використовувати інструментарій соціально-педагогічної діагностики, прогностики та корекції соціального педагога, відповідально ставитись до професійних обов’язків. 3) Володіти: навичками міжособистісної взаємодії; здатністю оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – полягає у формуванні в студентів здатності оцінювати соціально-педагогічну діяльність в навчальному закладі, що передбачає застосування певних критеріїв, вибору методів оцінки ефективності (інструментарію моніторингу) в умовах організації освітнього процесу. Вивчення дисципліни «Оцінка якості соціально-педагогічної діяльності в навчальному закладі» орієнтовано знайомити студентів з особливостями забезпечення якості соціально-педагогічної діяльності в навчальному закладі. Особливий акцент робиться на умінні виокремити критерії оцінки ефективності соціально-педагогічної діяльності в умовах підготовки фахівців, оскільки кожен критерій включає групу якісних показників, які розкривають зміст і дають характеристику досягнень ефективності соціально-педагогічної діяльності, а також методів її оцінки.
Рекомендована та необхідна література
1. Анкетування в школі. Про всіх і для всіх / [упоряд.: Гулєвич Т., Омельчук Н.]. - К : Ред. загальнопед. газ., 2014. – 124 с. 2. Зайченко М.В. Інструментарій соціального педагога / М. Зайченко. – К.: Шк. Світ, 2011. – 128 с. 3. Настільна книга соціального педагога (нормативно-правове забезпечення діяльності) / упоряд. Ю.А.Луценко, В.Г.Панок – К.: Білоцерківдрук, 2011 – 308 с. 4. Щорс В. В. Універсальний довідник соціального педагога / В. Щорс, А. Полударова. - Київ : Редакції загальнопедагогічних газет, 2014. – 124 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, самостійна робота, практичні завдання, обговорення, дискусія, презентація, підсумкова контрольна робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: 1. Усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення): 20/10 балів 2. Аналітична доповідь: 15/10 балів 3. Творча самостійна робота: 15/10 балів 4. Підсумкова контрольна робота: 10/6 балів. Підсумкове оцінювання: іспит Умови допуску до іспиту: Обов’язковим для отримання допуску до іспиту є виконання модульних контрольних робіт, здобуття результатів оцінювання сумарно, повинно бути не менше 36 балів / максимум 60 балів. Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів – для допуску до складання іспиту не допускаються. Іспит проводиться у вигляді письмових відповідей за тематикою курсу та виконання творчого індивідуального завдання, які оцінюються у мін.24 бали / мах. 40 балів.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології