Нейропсихологічна корекція та абілітація у дитячому віці

Освітня програма: Нейропсихологія

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Нейропсихологічна корекція та абілітація у дитячому віці
Код дисципліни
ДВС.2.06
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР1. Здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно важливих знань із різних джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. ПР5. Розробляти програми нейропсихологічних інтервенцій (нейрокорекція, нейроабілітація, нейрореабілітація), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
- Опанувати курси «Анатомія ЦНС та фізіологія ВНД», «Методи дослідження мозку», «Нейропсихологія розвитку та особистісної зрілості». - Знати теоретичні основи структури психіки, особливості мозкової організації психічних процесів. - Володіти навичками пошуку, обробки та аналізу інформації з різних наукових джерел, використання інформаційних і комунікаційних технологій.
Зміст навчальної дисципліни
Дана дисципліна спрямована на формування фундаментальних знань та практичних навичок у студентів щодо основних понять, цілей та завдань нейропсихології дитячого віку. Навчає студентів застосовувати основні принципи нейропсихологічної діагностики та корекції у дитячому віці. Знайомить із основними підходами нейропсихологічної корекції у дитячому віці та спрямована на практичне застосування отриманих знань.
Рекомендована та необхідна література
Habib, N. (2019). Activate Your Vagus Nerve: Unleash Your Body's Natural Ability to Heal. Simon and Schuster.DeYoung, C. G., & Gray, J. R. (2009). Personality neuroscience: Explaining individual differences in affect, behaviour and cognition. Kuhl, J., Quirin, M., & Koole, S. L. (2015). Being someone: The integrated self as a neuropsychological system. Social and Personality Psychology Compass, 9(3), 115-132. Robertson, D. (2012). Build Your Resilience: CBT, mindfulness and stress management to survive and thrive in any situation. Teach Yourself. Schore, A. N. (2015). Affect regulation and the origin of the self: The neurobiology of emotional development. Routledge. Malysheva, K. O. (2013). Prefrontalni viddily kory holovnoho mozku: istoriia novitnikh doslidzhen. Problemy suchasnoi psykholohii, 19 [in Ukrainian].
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, практичне заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Усні доповіді, дискусія, презентація, практичні завдання, підсумкова контрольна робота, залік. Семестрове оцінювання: оцінюються відповіді на семінарських заняттях, виконання практичних завдань та самостійної роботи. Оцінка формується як сума усіх балів, набраних упродовж семестру. Усна відповідь – від 17 до 25 балів. Доповнення – від 9 до 15 балів. Практичне заняття – від 12 до 25 балів. Самостійна робота – від 12 до 20 балів. Підсумкова контрольна робота – від 10 до 15 балів. Шкала відповідності оцінок: 0-59 – не зараховано, 60-100 залік.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра експериментальної та прикладної психології
Факультет психології