Психологічні дослідження в Інтернет-середовищі
Освітня програма: Клінічна психологія з основами психотерапії
Структурний підрозділ: Факультет психології
            Назва дисципліни
        
        
            Психологічні дослідження в Інтернет-середовищі
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ОК. 5.
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            1 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            3
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПР 1. Здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно важливих знань із різних онлайн джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
ПР 2. Вміти організовувати та проводити психологічне дослідження із застосуванням валідних та надійних методів в мережі Інтернет.
ПР 3.  Узагальнювати емпіричні дані, отримані з застосуванням Інтернет-технологій, і формулювати теоретичні висновки.
ПР 7. Доступно і аргументовано представляти результати Інтернет-досліджень у письмовій та усній формах, брати участь у фахових дискусіях.
ПР 10. Узагальнювати результати власних наукових досліджень у мережі Інтернет у формі наукових звітів різних форм (тез, статей, доповідей, презентацій).
ПР 12. Здійснювати пошук та вибір методів клініко-психологічного дослідження у мережі Інтернет відповідно до актуальних завдань психологічної науки та практики.
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            1.	Опанувати курси «Експериментальна психологія» та «Аналіз даних в психології» на рівні студента, який завершив навчання за освітнім рівнем «бакалавр» Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
2.	Володіти базовими навичками пошуку, обробки та аналізу інформації.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Мета дисципліни – формування знань та отримання навичок для проведення теоретичних і емпіричних досліджень в мережі Інтернеті. У межах обов’язкової дисципліни «Психологічні дослідження в інтернет-середовищі» студенти знайомляться зі специфікою теоретичних та емпіричних досліджень в мережі Інтернет, особливостями пошуку джерел та формування бібліографії з використанням онлайн-сервісів пошуку даних. Розкриваються також питання відкритих онлайн-репозиторіїв та баз даних, аналізу контенту соціальних мереж та скрепінгу веб-сайтів з метою отримання релевантних даних.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1.	Сет-Давідовіц С. Всі брешуть, але інтернет знає твої думки / Пер. з англ. О. Чупи. — К.: Наш Формат, 2018. — 204 с.
2.	Askitas N., Zimmermann K. F. The internet as a data source for advancement in social sciences // International Journal of Manpower. — 2015. — Т. 36. — №. 1. — С. 2-12.
3.	Birnbaum M. H. Advanced Training in Web-Based Psychology Research: Past Trends and Future Directions Michael H. Birnbaum California State University, Fullerton. – 2021. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://psych.fullerton.edu/mbirnbaum/papers/ATI_article_03.pdf
4.	Gosling S. D., Mason W. Internet research in psychology // Annual review of psychology. — 2015. — Т. 66. — P. 1-26
5.	Ji F., DeSouza E. R. Internet Research in Personality // The Wiley Encyclopedia of Personality and Individual Differences: Measurement and Assessment. — 2020. — P. 67-71.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Лекція, семінарське заняття, самостійна робота.
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Усні доповіді, дискусія, презентація, підсумкова контрольна робота. 
Семестрове оцінювання: оцінюються відповіді та доповнення на семінарських заняттях.
Оцінка виконання письмового завдання з тем 1-5: РН1.1; РН1.2; РН2.1 – 10/6 балів.
Оцінка виконання письмового завдання з тем 6-7: РН2.1; РН3.1; РН4.1  –10/6 балів.
Оцінка участі у дискусії на семінарських заняттях: РН1.1; РН1.2; РН3.1; РН4.2 – 20/12.
Оцінка якості виконання завдань на семінарських заняттях: РН1.1; РН.2.1; РН3.1; РН4.2 – 20/12.
Мінімальний бал, необхідний для допуску на іспит – 36 балів, максимальний за семестр – 60 балів.
Форма контролю – іспит. Мінімальний бал на іспиті – 24, максимальний – 40 балів.
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Ілля
                            Ігорович
                            Ягіяєв 
                        
                        
                            Кафедра експериментальної та прикладної психології 
Факультет психології
                    Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра експериментальної та прикладної психології
                    
                    
                        Факультет психології