Методика викладання мови гінді у вищій школі

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: мова і література гінді

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методика викладання мови гінді у вищій школі
Код дисципліни
ННД.05.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 3. Застосовувати сучасні методики і технології, зокрема інформаційні, для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості дослідження в галузі філології гінді. ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації. ПРН 13. Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних питань, власну точку зору на них та її обґрунтування як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються. ПРН 19. Застосовувати знання сучасних видів, підходів, методів, принципів та методичних вимог до навчально-методичного забезпечення процесу навчання мови гінді у закладі вищої освіти.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисциплін: «Мова гінді: просунутий рівень», «Лінгвокраїнознавство Індії», «Вступ до філології гінді».
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – сформувати комунікативну, методичну та професійну компетентності студентів як майбутніх викладачів мови гінді у закладі вищої освіти. Надається характеристика теоретичних основ навчання східних мов у ЗВО; шляхів формування гіндімовних компетенцій і компетентностей студентів-сходознавців в чотирьох видах мовленнєвої діяльності. У курсі передбачено дві змістових частини. У першій частині передбачається ознайомлення студентів із теоретичним основами навчання східних мов у вищій школі. Друга частина присвячена висвітленню шляхів формування гіндімовних компетенцій і компетентностей у студентів-індологів.
Рекомендована та необхідна література
1. Довбня К.В. Методика навчання мови гінді у вищій школі विश्वविद्यालय में हिंदी शिक्षण सिद्धांत : शैक्षणिक-सैद्धांतिक पाठ्यपुस्तक. Навч.-мет. посіб. К., 2017. 2. Квасова О.Г. Основи тестування іншомовних навичок і вмінь. К., 2009. 3. Методика формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції. Курс лекцій / за ред. С.Ю. Ніколаєвої. К., 2011. 4. Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. К., 2003. 5. Appel J. Diary of a Language Teacher. Heinemann, 1995. 6. Grabe W. Teaching and Researching Reading. London, 2011. 7. मनोरमागुप्त. भाषा शिक्षण सिद्दांत और प्रविधि / मनोरमागुप्त. आगरा : केंद्रीय हिंदी संस्थान, 2010. 8. हिंदी शिक्षण नए भविष्य की तलाश. – आगरा केंद्रीय हिंदी संस्थान, 2008.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчання відбувається у вигляді інтерактивних лекцій, семінарських занять та самостійної роботи студентів. Самостійна робота студентів передбачає відповіді на семінарських заняттях, роботу з довідниковою літературою, підготовку і презентацію досліджень, створення комплексів вправ, аналіз і проведення фрагментів занять.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється із розрахунку: відповіді на практичних заняттях, письмові завдання, проведення фрагментів занять – 24/40 балів, модульні контрольні роботи –12/20 балів. Підсумкове оцінювання у формі іспиту: макс. 40 / мін. 24 бали (60% від максимальної кількості балів, відведених на іспит); іспит відбувається в письмовій формі і передбачає відповідь на два теоретичних питання і виконання одного практичного завдання. Студенти, які протягом семестру набрали сумарно меншу кількість балів, ніж 36 балів, до складання іспиту не допускаються.
Мова викладання
Українська, гінді

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології