Друга східна мова (урду)
Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: мова і література гінді
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Друга східна мова (урду)
Код дисципліни
ННД.12.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 2. Упевнено володіти державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати досліджень державною та іноземною мовами.
ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації.
ПРН 11. Здійснювати науковий аналіз мовного, мовленнєвого й літературного матеріалу, інтерпретувати та структурувати його з урахуванням доцільних методологічних принципів, формулювати узагальнення на основі самостійно опрацьованих даних.
ПРН 14. Створювати, аналізувати й редагувати тексти різних стилів та жанрів.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання арабського алфавіту; успішне опанування дисципліни «Мова гінді: просунутий рівень»
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – дати студентам базові знання з мови урду, а саме: виробити навички читання та письма мовою урду, ознайомити з основами нормативної граматики урду мови, дати базовий лексичний запас, створивши тим самим підґрунтя, достатнє для: а) розуміння нескладних текстів мовою урду та б) розвитку мовленнєвих навичок.
Рекомендована та необхідна література
1. Bhatia Tej K. and Koul Ashok. Colloquial Urdu: The Complete Course for Beginners. London: Routledge, 2000
2. Dua Hans R. Hindi-Urdu as a pluricentric language // M. G. Clyne (Ed.), Pluricentric languages: Differing norms in different nations. Berlin: Mouton de Gruyter, 1992.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття з мови урду передбачають розвиток фонетичних, лексичних і граматичних навичок у студентів-індологів у процесі активної роботи в аудиторії. Контроль засвоєння студентами лексичного і граматичного матеріалу здійснюється шляхом їх усного опитування та організації письмових завдань, тестів, лексичних диктантів, самостійних та модульних контрольних робіт.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється із розрахунку: відповіді на практичних заняттях, письмові роботи, лексичні диктанти, домашні завдання – 24/40 балів, модульні контрольні роботи – 12/20 балів. Підсумкове оцінювання у формі іспиту: макс. 40 / мін. 24 бали (60% від максимальної кількості балів, відведених на іспит); іспит проводиться в письмово-усній формі, екзаменаційний білет складається з трьох завдань: 1) питання з граматики; 2) розмовна тема; 3) читання та усний переклад незнайомого тексту з мови гінді на українську. Студенти, які протягом семестру набрали сумарно меншу кількість балів, ніж 36 балів, до складання іспиту не допускаються.
Мова викладання
Українська, урду
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Євген
Анатолійович
Реутов
Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології