Теоретична граматика першої східної мови
Освітня програма: Мова і література гінді та переклад, англійська мова
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Теоретична граматика першої східної мови
Код дисципліни
ННД.11.02.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію мови і літератури гінді, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності.
ПРН 9. Характеризувати діалектні та соціальні різновиди мови гінді, описувати соціолінгвальну ситуацію.
ПРН 12. Аналізувати гіндімовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють.
ПРН 15. Здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та спеціальний філологічний аналіз гіндімовних текстів різних стилів і жанрів.
ПРН 16. Знати й розуміти основні поняття, теорії та концепції обраної філологічної спеціалізації, уміти застосовувати їх у професійній діяльності.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисциплін: «Східна мова: базовий рівень», «Східна мова: середній рівень»; знання лінгвістичної термінології і основних законів мовного розвитку (з курсу «Основи мовознавства»).
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомити студентів з теоретичним поглядом на вже відомі їм з практичного курсу мови гінді граматичні явища; охарактеризувати морфологію і синтаксис мови гінді у світлі загальномовної лінгвістичної теорії. Дисципліна є частиною комплексної дисципліни «Загальнотеоретичний курс першої східної мови» і має теоретичне спрямування.
Рекомендована та необхідна література
1. Наливайко С. І. Навчальний посібник з мови гінді. К., 1997.
2. Уманець А.В. Theoretical Grammar 4 U: Morphology: Навчальний посібник. Кам‘янець-Подільський, 2007.
3. Keine S. Reanalysing Hindi Split-Ergativity as a morphological phenomenon. 2007. // https://www.philol.uni.Leipzig.de/fileadmin/Fakultät_Philo/Linguistik/Forschung/LAB/LAB_85/lab85_06_keine.pdf
4. Koul Omkar N. Modern Hindi Grammar. Hyattsville, MD: Dunwoody Press, 2008.
5. Rajesh Bhatt, with Annahita Farudi and Owen Rambow. Hindi-Urdu Phrase Structure Annotation Guidelines, 2013. https://verbs.colorado.edu/hindiurdu/guidelines_docs/PhraseStructureguidelines.pdf
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчання відбувається у вигляді інтерактивних лекцій, семінарських занять. Самостійна робота студентів передбачає підготовку до таких видів діяльності: відповіді на семінарських заняттях, доповіді з аналізом наукової літератури, презентації або реферати із запропонованих для опрацювання тем, завдання на ідентифікацію і аналіз граматичних явищ мови гінді.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється з розрахунку: відповіді на семінарських заняттях, доповіді з аналізом наукової літератури, презентації, реферати – 24/40 балів; модульні контрольні роботи – 12/20 балів. Підсумкове оцінювання у формі іспиту: макс. 40 / мін. 24 бали (60% від максимальної кількості балів, відведених на іспит); іспит відбувається в письмово-усній формі і передбачає: 1) відповіді на два теоретичні питання; 2) практичне завдання. Студенти, які протягом семестру набрали сумарно меншу кількість балів, ніж 36 балів, до складання іспиту не допускаються.
Мова викладання
Українська, гінді
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Євген
Анатолійович
Реутов
Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології