Поведінкова географія

Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Географія" 2019 Бакалавр

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Поведінкова географія
Код дисципліни
ДВВ.15
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2018/2019
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН: 8. Використовувати польові та лабораторні методи для аналізу природно і суспільно-географічних об’єктів і систем. 10. Аналізувати склад і будову природно- та суспільногеографічних об’єктів і систем (відповідно до спеціалізації) на різних просторово-часових рівнях. 11. Знати і застосовувати теорії, парадигми, концепції та принципи в галузях предметної області географії відповідно до спеціалізації.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування базовими та спецкурсами: Суспільна географія, Картографія, Основи медичної географії та соціальної екології, Географічне країнознавство та краєзнавство, Економічна географія, Географія населення та розселення, Психологія, Урбаністична географія, Рекреаційна географія, Історична географія, Соціальна географія, Географія культури і релігії, Соціологія, Ландшафтознавство, Політична географія та ін. 2. Знання теоретичних основ базових географічних теорій та концепцій. 3. Знання і розуміння основних просторово-часових закономірностей взаємозв’язків та відношень системі «людина - середовище».
Зміст навчальної дисципліни
дана навчальна дисципліна спрямована на розкриття концепції територіальності (просторовості) поведінки людини, на з’ясування механізмів сприйняття середовища людини (спільнот людей) та формування поведінкових відповідей людини на зовнішні умови, на вивчення факторів формування просторових уявлень людини про території та місця і використання цих уявлень в прикладних географічних дослідженнях (моделювання та територіальне планування, містобудування та територіальне управління, заповідна справа, рекреація та відпочинок, політична та електоральна поведінка, урбаністика освітня діяльність та виховання), на з’ясування основних критеріїв суспільної поведінки, як основних регуляторів суспільної/соціальної та особистісної поведінки, таких як: нормативні системи права, цінності, потреби та мотиви тощо. Теоретичну та практичну складові курсу розроблено з акцентом на формування умінь та навичок майбутньої професійної діяльності Бакалавра з географії (Середня освіта: географія), що здійснюється, як у природному середовищі так і у антропогенно зміненому.
Рекомендована та необхідна література
Гродзинський М.Д. Пізнання ландшафту: місце і простір: в 2-х т. – К.: 2005р. 4. Гродзинський М.Д., Савицька О.В. Естетика ландшафт: навчальний посібник. – К.:ВПЦ київський університет, 2005. – 183 с. 5. Долішній М., Гринів Л. Соціоекологічна функція регіональної економіки // Вісник НАН України. — 2001. — No 3. — С. 23-25.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання виконання завдань семінарських робіт, модульна контрольна робота, іспит
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Тетяна Геннадіївна Купач
Географії України
Географічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Географії України
Географічний факультет