Екологічна етика та освіта в міжнародному екологічному праві
Освітня програма: Міжнародне право (ОКР бакалавр, мова програми - українська)
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
            Назва дисципліни
        
        
            Екологічна етика та освіта в міжнародному екологічному праві
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ДВС.4.02.
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Вибіркова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Перший
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            7 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            3
        
    
            Результати навчання
        
        
            Знати основні поняття, напрями, принципи екологічної етики та екологічної освіти; особливості застосування принципів екологічної етики та екологічної освіти (освіти для сталого розвитку) в міжнародних договорах, рекомендаційних документах, міжнародній судовій практиці; особливості національного законодавства України та зарубіжних держав у сфері екологічної етики та екологічної освіти.
Вміти з’ясовувати основні тенденції й закономірності розвитку міжнародного права навколишнього середовища в контексті екологічної етики та освіти для сталого розвитку; готувати довідки та рекомендації з питань міжнародного права навколишнього середовища для органів державної влади України; використовувати набуті знання у професійній юридичній діяльності; працювати з фаховою аналітичною літературою з питань міжнародно-правового регулювання охорони довкілля в контексті екологічної етики та освіти для сталого розвитку; 
        
    
            Форма навчання
        
        
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            1.Знання теоретичних основ міжнародного публічного права та міжнародного екологічного права.
2. Вміння аналізувати та встановлювати зміст прав та зобов’язань суб’єктів міжнародного права згідно з положеннями міжнародних договорів, застосовувати рішення міжнародних судів для вирішення конкретних завдань, зокрема для вдосконалення чинного законодавства України.
3. Набуття і володіння елементарними навичками юридичного аналізу та синтезу, критичного мислення, опрацьовування значного масиву правового матеріалу з наданням власних висновків та пропозицій.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Тематичний план дисципліни:
1.	  Вступ до екологічної етики: основні поняття, напрями (течії) та принципи екологічної етики.
2.	Міжнародно-правовий захист довкілля в умовах збройних конфліктів та принципи екологічної етики.
3.	Поняття і концепції екологічної освіти. Екологічна освіта в міжнародних договорах та діяльності міжнародних організацій.
4.	Національне законодавство України та зарубіжних держав у сфері екологічної освіти
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1.    Задорожній О.В., Медведєва М.О. Міжнародне право навколишнього середовища: підручник для ВНЗ / Київ. нац. ун. ім. Тараса Шевченка, Ін. міжнар. відносин. – К.: Видавничий дім «Промені», 2010. – 510 с.
2.    Медведєва М. О. Теоретичні та практичні аспекти реалізації міжнародно-правових норм у галузі охорони навколишнього середовища: монографія / М. О. Медведєва. – К.: «Фенікс», 2012. – 484 с.
3.    Медведєва М. О. Принципи екологічної етики в міжнародній договірній та судовій практиці / М. О. Медведєва // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2015. - Вип. 124(1). - С. 65-76. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2015_124%281%29__9
4.    Медведєва М. О. Екосистемний підхід у міжнародному праві навколишнього середовища: проблеми розуміння та застосування / М. О. Медведєва // Право України.–К.: Міністерство Юстиції України. - 2010. - Вип. 2. - С. 184-189.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Лекція, семінарське заняття
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Оцінювання здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Поточний контроль: усні відповіді (до 60 балів),  підсумкова модульна контрольна робота (до 20 балів). Формою підсумкового контролю є залік. Залік проводиться письмово. Відповідь студента на заліку оцінюється максимально в 20 балів.
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни