Технології політичної реклами та маркетингу

Освітня програма: Соціальні технології

Структурний підрозділ: Факультет соціології

Назва дисципліни
Технології політичної реклами та маркетингу
Код дисципліни
ВБ1.8
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
1.1 Знати історію становлення та розвитку технологій політичної реклами та маркетингу. 1.2 Знати основи загальнотеоретичних підходів технологій політичної реклами та маркетингу. 2.1 Розуміти смисл процесів, що відбуваються серед суб’єктів політичної реклами та маркетингу (політиків та маркетологів). 2.2 Виокремлювати головні суперечності та тенденції розвитку технологій політичної реклами та маркетингу в сучасному світовому та вітчизняному суспільному житті. 3. Публічно презентувати результати самостійної роботи.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Вміти аналітично мислити та мати навички аналізу текстів, політичних повідомлень. 2. Знати форми та базові моделі соціально-політичної діяльності політичних суб’єктів. 3. Володіти основними аналітичними методами соціально-політичних досліджень та аналітики.
Зміст навчальної дисципліни
1. Розвиток технологій політичної реклами та маркетингу в політиці. 2. Технології політичної реклами та маркетингу як об’єкт соціологічних досліджень. 3. Форми, види і засоби політичної реклами та маркетингу. 4. Політична реклама як соціальна технологія. 5. Суб’єкти політичного маркетингу. 6. Технології політичної реклами в політичній комунікації. 7. Види комунікативних політичних технологій. 8. Стратегія проведення рекламних політичних кампаній у ЗМІ. 9. Мобілізаційні політичні технології у виборчих кампаній. 10. Методи соціологічних досліджень ефективності політичного маркетингу.
Рекомендована та необхідна література
1. Полторак В. А. Політичний маркетинг. – Дніпропетровськ, 2001. – 94 с. 2. Соціально-комунікативні технології в політиці: Таємниці політичної “кухні”: Монографія. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2007. – 332 с. (Розділ 3,4) 3. Кочубей. Л. Інженерія виборча // Політична енциклопедія. Ред.: Ю. Левенець (голова), Ю. Шаповал (заст. голови) та ін. - К.: Парламентське видавництво, 2011. - с.287 4. Шведа Ю.Р. Технологія виборчої кампанії. Основи електорального маркетингу та менеджменту: [навч-метод. посібник]. Львів: ЛНУ ім. І. Франка, 2013. – 340 с. (Розділ 1,2,3)
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Усна відповідь на практичних заняттях: РН1.1, РН1.2, РН2.1, РН2.2, РН3– 40 балів / 26 балів. 2. Виконання контрольних робіт: РН 1.1, РН 1.2, РН2.1, РН2.2 – 20 балів / 10 балів. Підсумкове оцінювання – іспит, РН1.1, РН1.2, РН2.2, РН3 – 40 балів /24 бали.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни