Концептуальний простір китайського філософсько-релігійного дискурсу

Освітня програма: Китайська мова і література та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Концептуальний простір китайського філософсько-релігійного дискурсу
Код дисципліни
ДВС. 1.13
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН4, ПРН5, ПРН29.2. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1) успішне опанування дисциплін: «Китайська мова», «Історія зарубіжної літератури (класичні літератури Сходу)», «Лінгвокраїнознавство» тощо; 2) знання теоретичних основ філологічної науки (мовознавства й літературознавства) та культурології; 3) володіння практикою перекладу китайськомовного тексту, навичками літературознавчого та культурологічного аналізу оригінальних творів.
Зміст навчальної дисципліни
Метою даного курсу є ознайомлення з результатами сучасних сходознавчих і міждисциплінарних досліджень, пов'язаних з проблематикою релігійних і філософських традицій Китаю, а саме: вивчення основних особливостей і тенденцій розвитку релігійних традицій, філософської та суспільно-політичної думки в Китаї; оволодіння базовою термінологією в сфері історії релігії та історії філософії; формування навичок роботи з джерелами з історії релігії та історії філософії; ознайомлення з особливостями духовного і гуманітарного розвитку Китаю. Навчальна дисципліна належить до вибіркового блоку «Китаєзнавчі студії: лінгвокультурологія та переклад».
Рекомендована та необхідна література
1.Лінгвокраїнознавство Китаю (навчальний посібник). – К.: «Задруга», 2009. – 160с. 2.中国历史常识 / 国家汉办国际推广领导小组办公室,中华人民共和国国务院侨务办公室编。—北京:华语教学出版社,2016。 3.中国文化常识:中俄对照 / 国家汉办国际推广领导小组办公室,中华人民共和国国务院侨务办公室编。—北京:华语教学出版社,2016。 4.中国概况。—北京:北京语言文化大学出版社,2010。 5.中国文化 / 韩鉴堂编者。— 北京:北京语言文化大学出版社,2002
Заплановані освітні заходи та методи викладання
У курсі передбачено такі форми організації навчання: лекційні й семінарські заняття, що проводяться з використанням інтерактивних методів навчання, та самостійна робота. Основними видами роботи та, відповідно, об’єктами семестрового контролю є: відповіді на семінарському занятті, презентації, модульні контрольні роботи з відкритми відповідями. Детально заплановані освітні заходи та методи викладання представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема теоретичної підготовки, що складає 40% від загальної оцінки, та практичної підготовки, що складає 60% загальної оцінки. Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом за аудиторну роботу та за самостійну роботу; у підсумку: у максимальному вимірі 60 балів, у мінімальному вимірі 36 балів. Підсумкове оцінювання: іспит, що проводиться у формі письмової тестової роботи з відкритими та пропозиційними відповідями, які сукупно оцінюються максимально 40 балами (оцінка кожного окремого питання залежить від ступеня складності). Критерії семестрового оцінювання і критерії оцінювання на іспиті представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Мова викладання
українська, китайська