Корпоративна культура
Освітня програма: ОПП Культурологія 2020
Структурний підрозділ: Філософський факультет
Назва дисципліни
Корпоративна культура
Код дисципліни
ННД.20
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати:
Предмет, об’єкт, методи, завдання, теоретичні основи досліджень корпоративної культури
Особливості корпоративізму
Понятійно-категоріальний апарат дослідження корпоративної культури
Взаємозв’язок між корпоративною культурою та корпоративною етикою
Вміти:
Демонструвати знання спеціалізованої літератури з історії та теорії корпоративної культури
Аргументовано вибирати рішення щодо практичних проблем корпоративного функціонування
Давати оцінку мотивів, норм, ціннісних та моральних орієнтирів корпоративної діяльності
Комунікація:
Вести культурологічний дискурс щодо актуальних питань корпоративної культури
Презентувати результати досліджень та самостійної роботи
Автономність та відповідальність:
Самостійно шукати та критично опрацьовувати літературу з відповідних досліджень
Виробляти критичне відношення до існуючих варіантів розуміння, інтерпретації та вирішення проблем корпоративного функціонування
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання:
дисциплін освітнього рівня «бакалавр» як: «Історія світової культури», «Історія української культури», «Теоретична культурологія» та ін.
основні філософські поняття, категорії і методи соціально-філософського й культурологічного пізнання.
Вміння:
опрацьовувати тематику соціально-філософських та культурологічних текстів;
застосовувати основні поняття, категорії в аналізі соціально-культурних, соціально-економічних та професійно-корпоративних явищ та процесів;
виявляти сучасні тенденції розуміння та інтерпретації корпоративної культури.
Навички:
елементарні навички наукового дослідження та управління інформацією;
критичного відношення та прогнозування перспектив розв’язання соціальних, економічних, морально-психологічних проблем у корпоративному функціонуванні.
Зміст навчальної дисципліни
Частина 1. Історико-теоретичні засади корпоративної культури
Тема 1. Корпоративна культура як об’єкт теоретичного аналізу.
Тема 2. Нові соціально-економічні практики у розвитку корпоративної культури.
Тема 3. Історичні процеси формування корпоративної культури.
Тема 4. Корпоративізм як якісна характеристика корпоративної культури.
Тема 5. Структура корпоративної культури.
Частина 2. Практичні виміри корпоративної культури
Тема 6. Проблеми спілкування у корпоративній культурі.
Тема 7. Морально-психологічний клімат та мотивація у трудовій діяльності.
Тема 8. Складності ділового спілкування та шляхи їх вирішення.
Тема 9. Корпоративна соціальна відповідальність. Конспект першоджерел.
Рекомендована та необхідна література
1. Основи корпоративної культури: навч.посіб. /І.М. Ломачинська, О.Д. Рихліцька, Н.В. Барна // за ред.. І.М. Ломачинської. – К., 2011.
2. Професійна та корпоративна етика: навч.посіб. / В.Г. Нападиста, О.В. Шинкаренко, М.М. Рогожа та ін.;наук.ред. В.І. Панченко. – К., 2019.
3. Романовський О.Г. Ділова етика. – Х., 2006.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінар, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семестрової роботи:
1. Усний виступ, доповнення та участь в дискусіях на семінарських заняттях - 21/35 балів.
2. Самостійна робота (конспект рекомендованої літератури) – 3/5 балів.
3. Контрольна робота – 12/20 балів.
Іспит у письмовій формі - 40 балів
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Галина
Петрівна
Подолян
Кафедра етики, естетики і культурології
Філософський факультет
Філософський факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра етики, естетики і культурології
Філософський факультет