Маркетингове дослідження в підприємництві

Освітня програма: Підприємництво та біржова діяльність

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Маркетингове дослідження в підприємництві
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН5. Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері торгівлі, логістики та екологічного підприємництва. ПРН6. Показувати уміння працювати автономно та в команді, мати навички міжособистісної взаємодії, які дозволяють досягати професійних цілей. ПРН9. Знати термінологію і мати базові й структуровані знання у сфері торгівлі, логістики та екологічного підприємництва для подальшого використання на практиці. ПРН11. Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності структур у сфері підприємництва та біржової діяльності.. ПРН14. Знати основи нормативно-правового забезпечення діяльності структур у сфері торгівлі, логістики та екологічного підприємництва і застосовувати на практиці.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати сутність економічних учень про підприємництво, маркетинг та основні поняття, принципи, закони і закономірності маркетингу на підприємстві. 2. Вміти оцінювати, знаходити необхідні дані для подальшого їх аналізу при побудові стратегій дій підприємства. 3. Володіти методами аналізу, моделювання та прогнозування та мати навички роботи в Ms Excel та PowerPoint.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна маркетингові дослідження має на меті формування науково-методологічних засад комплексного вивчення законів і закономірностей здійснення маркетингової політики підприємства, сформувати у студентів вміння та практичні навички пошуку необхідної інформації різними методами для формування маркетингової стратегії підприємства, щоб зайняти відповідну позиції на ринку.
Рекомендована та необхідна література
1. Косенков С. І. Маркетингові дослідження / С. І. Косенков. – Київ : Скарби, 2004. – 464 с. 2. Маркетинг. Навчальний посібник/ Старостіна А.О. Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош- Дмитренко Л.О./ За заг. ред. проф. Старостіної А.О. – К.: «НВП» Інтерсервіс», 2018. – 216с. 3. Маркетинг: термінологічний словник / Старостіна А.О., Кочкіна Н. Ю., Журило В.В. та ін. /За заг. ред. проф. Старостіної А.О. – К.: « НВП «Інтерсервіс», 2017.-154 с. 4. Полторак В. А. Маркетингові дослідження: навч. посіб. / В. А. Полторак ; рекоменд. МОН. – 3-тє вид., перероб. та доп. – Київ : ЦУЛ, 2014. – 340 с 5. Тєлетов О. С. Маркетингові дослідження : навч. посіб. / О. С. Толєтов. – К. Знання, 2010. – 299 с. 6. Чупріна Н. В. Методологія сучасних наукових досліджень : навч. посібн. для студ. вищ. навч. закл. / Н. В. Чупріна ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. – К. : КНУТД, 2009. – 246 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання (МАХ – 60 балів / MIN – 36 балів): Усне опитування, дискусія (РН1; 2.1; 3.2) – 10 балів / 6 балів; Розв’язування задач (РН 1; 2.1-2.3; 3.1; 4) – 20 балів / 12 балів; Тестування (РН1; 2.1-2.3) – 20 балів / 12 балів; Модульна контрольна робота (2 МКР, по 10 балів макс. кожна) (РН 1;2.1-2.3;4) – 20 балів / 12 балів; Самостійна робота (1 письмова робота, 10 балів макс.) (РН 1; 2.1-2.3;3.2;4) – 10 балів / 6 балів; Підсумкова контрольна робота (РН 1; 2.1-2.3; 4) – 20 балів / 12 балів.Формою проведення іспиту є письмова робота з завданнями різного рівня складності. Підсумковий контроль здійснюється у формі письмової контрольної роботи, яка оцінюється максимум у 20 балів та проводиться на одному з останніх семінарських занять з дисципліни.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра екологічного менеджменту та підприємництва
Економічний факультет