Фітодизайн закритого середовища
Освітня програма: Ландшафтний дизайн та озеленення (бакалавр)
Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
Назва дисципліни
Фітодизайн закритого середовища
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР3. Проводити літературний пошук українською та іноземними мовами і аналізувати отриману інформацію.
ПР7. Володіти навичками працювати самостійно та як лідер, отримувати результат за обмеженого часу з наголосом на професійну сумлінність під час вирощування декоративних рослин у відкритому і закритому ґрунті, проектування, створення та експлуатації об’єктів садовопаркового господарства.
ПР8. Уміти кваліфіковано застосовувати технології вирощування посадкового матеріалу декоративних рослин у відкритому і закритому ґрунті.
ПР10. Проектувати та організовувати заходи з вирощування садивного матеріалу декоративних трав’яних та квіткових рослин відкритого і закритого ґрунту та формувати об’єкти садовопаркового господарства відповідно до сучасних наукових методик і вимог замовника.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування навчальних дисциплін «Основи образотворчого мистецтва», «Комп’ютерні технології в ландшафтній архітектурі», «Біологія рослин», «Квітникарство з основами аранжування», «Кольорознавство і об’ємно-просторова композиція».
2. Вміння самостійно застосовувати знання із основ образотворчого мистецтва, комп’ютерних технологій в ландшафтній архітектурі, біології рослин, квітникарства з основами аранжування, кольорознавства і об’ємно-просторової композиції та ін. навчальних дисциплін для рішення конкретних науково-практичних задач; працювати з науковою та науково-методичною літературою та інтернет-ресурсами.
3.Володіння базовими навичками системного аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
Розглянуто наукові основи фітодизайну різних типів інтер’єрів (готелів, ресторанів, санаторіїв, офісних приміщень, спортзалів, зимових садів, будинків, дитячих закладів). Представлені сучасні методи та напрямки озеленення (вертикальні живі композиції, стрінггардени, міні сади, сади на підвіконні, тераріуми, флораріуми, рутарії). Показано можливості озеленення як засобу оптимізації функціонального режиму приміщення. Висвітлені питання концепції розвитку та технології екодизайну.
Рекомендована та необхідна література
1. Дячук, П.В. Флористика: навчальний посібник Дячук П.В., М.В. Перфільєва, Л.П. Перфільєва Л.П. Умань, 2013. – 182 с.
2. Михайленко, В.Є. Основи композиції (геометричні аспекти художнього формоутворення): навч. Посібн. / В.Є. Михайленко, М.І. Яковлев. – К. : Вид-во "Каравела", 2008. – С. 106-134.
3. Михайловська, М.В. Сад на підвіконні / М.В.Михайловська, С.М.Приходько – К.: Урожай,1986. –144 с.
4. Мхітарян, Н.М. Людина і комфорт / Н. Мхітарян –К.: Наук. думка, 2005. – 396 с.
5. Приходько, С.М. Квіти у вас в кімнаті / С.М.Приходько. – К.: Наук. Думка,1971. –124 с.
6. Приходько, С.М. Цілюща флора у вашій кімнаті : довід. посібн. / С.М. Приходько. – К. : Вид-во "Наук. думка", 1990. – 192 с.
7. Пузиренко, Я.В. Декоративна флористика / Я.В. Пузиренко. – К.: Кондор, 2013. – 232 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, лабораторні роботи, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання:
1. Контрольна робота 1: РН 2.1. – 20 балів/10 балів.
2. Контрольна робота 2: РН 2.1. – 20 балів/10 балів.
3. Оцінювання наукової доповіді, презентації: РН 1.1, 2.2., 3.1, 3.2 – 12 балів/6 балів.
4. Оцінювання звітів з лабораторних робіт: РН 1.2, 2.1, 3.2 – 8 балів/ 4 бали.
Семестровий контроль: у формі іспиту
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Ольга
Петрівна
Ольхович
Кафедра Біології рослин
Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра Біології рослин
Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”