Розробка мультимедійних систем

Освітня програма: Програмна інженерія

Структурний підрозділ: Факультет комп'ютерних наук та кібернетики

Назва дисципліни
Розробка мультимедійних систем
Код дисципліни
ДВС.3.02.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Знати: основні поняття алгебри, математичного аналізу, теорії ймовірностей, загальні принципи проєктування алгоритмів. Вміти: програмувати на мові високого рівня з використанням інструментальних середовищ розробки програмного забезпечення.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: основні поняття алгебри, математичного аналізу, теорії ймовірностей, загальні принципи проєктування алгоритмів. Вміти: програмувати на мові високого рівня з використанням інструментальних середовищ розробки програмного забезпечення.
Зміст навчальної дисципліни
Метою курсу є оволодіння розумінням фундаментальних принципів мультимедійних систем і способів їх розробки та застосування. В процесі вивчення дисципліни розглядаються технології, що лежать в основі цифрових зображень, відео- та аудіоконтенту, включаючи різні методи стиснення та стандарти, а також проблеми передачі мультимедійного вмісту через Інтернет. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен: знати: основні концепції мультимедійних систем та принципи їх побудови; технології, що лежать в основі цифрових зображень, відео- та аудіоконтенту; основні методи стиснення та стандарти мультимедійного контенту; особливості передавання мультимедійного вмісту через мережу; вміти: застосовувати теорії та принципи мультимедійного дизайну; використовувати різні мультимедійні засоби; створювати мультимедійні додатки з використанням сучасних технологій розробки програмних систем.
Рекомендована та необхідна література
1. Т.М. Басюк, П.І. Жежнич. Методи та засоби мультимедійних інформаційних систем: навчальний посібник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 428 с. 2. Ze-Nian Li, Mark S. Drew, Jiangchuan Liu. Fundamentals of Multimedia, Third Edition, Springer Nature, 2021. 3. Parag Havaldar and Gerard Medioni. Multimedia Systems: Algorithms, Standards and Industry Practices, Course Technology, Cengage Learning, 2010. 4. Encyclopedia Of Multimedia (ed. Borko Furht), 2nd edition, Springer, 2008. 5. Vic Costello. Multimedia Foundations: Core Concepts for Digital Design, Second Edition, Routledge, 2016.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, лабораторні заняття, самостійна робота, контрольна робота, захист лабораторної роботи.
Методи та критерії оцінювання
Лабораторна робота 1: 20 балів, лабораторна робота 2: 25 балів, Лабораторна робота 3: 25 балів, контрольна робота: 20 балів. Підсумкове оцінювання (у формі заліку): залікові бали визначаються як сума балів за всіма успішно оціненими результатами навчання; мінімальний пороговий рівень для сумарної оцінки за всіма компонентами становить 60% від максимально можливої кількості балів.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Інтелектуальних програмних систем
Факультет комп'ютерних наук та кібернетики