Тайм-менеджмент

Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Менеджмент організацій"

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Тайм-менеджмент
Код дисципліни
ВК 3.2.2 (П2)
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Короткий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 14. Ідентифікувати причини стресу, адаптувати себе та членів команди до стресової ситуації, знаходити засоби до її нейтралізації. ПРН 16. Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: теоретичні основи економіки, менеджменту та філософії. 2. Володіти: навичками користування Microsoft Office Word, Microsoft PowerPoint, електронними пошуковими системами; сучасними методиками доступу до інформації та її обробки, акумулювання, використання і поширення за допомогою загальнонаукових методів, зокрема аналізу і синтезу, порівнянь.
Зміст навчальної дисципліни
Розкриваються теоретичні засади та практична реалізація тайм-менеджменту. Вивчаються сутність тайм-менеджменту та його становлення як самостійного наукового напряму; методи тайм-менеджменту; пастки часу; елементи системи тайм-менеджменту та управління ними; підходи до ефективного проведення нарад. Досліджуються напрями підвищення особистої ефективності, організації особистої роботи, принципи і засоби організації часу. Розглядаються шляхи оптимізації роботи з документами; методи самомотивації і саморозвантаження; ефективний інструментарій тайм-менеджменту.
Рекомендована та необхідна література
1. Васильченко Ю. Л. Механізми часу. Тайм-менеджмент: теорія, практикум. — К.:Наша культура i наука, 2001. — 220 с. 2. Брайан Трейсі Зроби це зараз. 21 чудовий спосіб зробити більше за менший час. Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля". 2021. 112с. 3. Daniel H. Pink. When: The Scientific Secrets of Perfect Timing. Riverhead Books; Illustrated edition, 2018. 272 pages. 4. David en. ettin hin s one: he rt of Stress- ree Productivit . Penguin Books; Revised edition, 2015. 352 pages. 5. David urner. 2021 P M M M S: ow o seime fficient o chieve our oa s. Independently published, 2020. 258 pages. 6. Richard Koch. The 80/20 Principle: The Secret to Achieving More with Less. Currency; Reprint edition, 1999. 336 pages. 7.Stephen R. Covey.The 7 Habits of Highly Effective People: Powerful Lessons in Personal Change. Free Press; Revised edition, 2004. 384 pages.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Інформаційно-традиційне з елементами проблемно-орієнтованого навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, консультації, виконання індивідуальних і командних завдань, аналіз проблемних ситуацій.
Методи та критерії оцінювання
1. Усні відповіді – 20 балів/ 12 балів. 2. Практичні завдання з елементами дискусії – 20 балів/ 12 балів. 3. Комплексне практичне завдання (самостійна робота) – 20 балів/ 12 балів. 4. Дві контрольні роботи по 10 балів – 20 балів/ 12 балів. 5. Підсумкова контрольна робота – 20 балів/ 12 балів. - підсумкове оцінювання у формі заліку.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет