Фольклористична науково-пошукова практика (виробнича з відривом)

Освітня програма: Фольклористика, міжкультурна комунікація, іноземна мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Фольклористична науково-пошукова практика (виробнича з відривом)
Код дисципліни
ОК 17
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
9
Результати навчання
ПРН 1. Оцінювати власну навчальну та науково професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення. ПРН 3. Застосовувати сучасні методики і технології, зокрема інформаційні, для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості наукового дослідження в галузі філології (фольклористики). ПРН 16. Використовувати спеціалізовані концептуальні знання з фольклористики для розв’язання складних задач і проблем, що потребує оновлення та інтеграції знань, часто в умовах неповної чи недостатньої інформації та суперечливих вимог. ПРН 17. Планувати, організовувати, здійснювати і презентувати дослідження та інноваційні розробки у фольклористиці. ПРН 18. Презентувати результати свого дослідження науковій спільноті в наукових публікаціях чи виступах на конференціях, круглих столах, семінарах тощо.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
До початку вивчення цієї дисципліни студенти повинні студенти повинні володіти необхідними фаховими знаннями з теорії та історії фольклористики, методологічним інструментарієм аналізу уснопоетичних творів, текстологічними вміннями, які становлять основу системного дослідження фольклору. Уміти працювати з навчальною та науковою інформацією в галузі фольклористики, опрацьовувати її, робити узагальнення та висновки щодо особливостей етнословесного спадку нашої країни, фольклору етнічних спільнот України; створювати текст наукового стилю у фольклористичному дискурсі, застосовувати навички роботи з ІТ-гаджетами для створення текстів різних форматів. Володіти базовими навичками науково-дослідницького пошуку; компаративного аналізу, опису та оцінки цінності фольклорного продукту.
Зміст навчальної дисципліни
The purpose of the discipline is to systematize, deepen and consolidate the students' theoretical knowledge obtained during the study of the disciplines of the master's training in the specialization "Folklore"; to form the readiness of masters for teaching activities in educational institutions of higher education on the basis of the obtained theoretical and practical knowledge of professional disciplines; integrate theoretical knowledge and practical skills; to gain experience in independent scientific research work and development of its methodology, to develop the ability to solve specific tasks of a scientific and research nature; summarize the material of an individual scientific study.
Рекомендована та необхідна література
1. Бейлін М. В. Основи наукових досліджень [Текст]: навчально методичний посібник / М. В. Бейлін. Харків: ХДАФК, 2012. 184 с. 2. Білуха М. Т. Методологія наукових досліджень: підручник / М. Т. Білуха. Київ: АБУ, 2002. 480 с. 3.Дмитренко М. Українська фольклористика: проблеми методології / ІМФЕ ім. М. Т. Рильського НАН України. Київ: ПАЛИВОДА А. В., 2015. 364 с. 4. Ковалів Ю.І. Методологічні принципи написання дисертації: Посібник / Худож. оформ. Д.В.Мазуренка Київ: Твім інтер, 2009. 460с. 5. Ковальчук В. В. Основи наукових досліджень: навч. посібник / В. В. Ковальчук. Київ: Видавничий Дім «Слово», 2009. 240 с. 6. Основи методології та організації наукових досліджень: навч. посібник для студентів / За ред. А. Є. Конверського. Київ: Центр учбової літератури, 2010. 352 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Проходження науково-пошукової практики складається з кількох етапів: І. ознайомчий – настановча конференція, надання магістрантам пакету необхідної документації та методичного забезпечення проходження виробничої практики; ІІ. підготовчий – знайомство з роботою бази практики, ознайомлення з програмою і завданнями практики; складання індивідуального плану; ІІІ. виробничий – виконання програми науково-дослідної практики (збір, систематизація й узагальнення теоретичного, методичного й практичного матеріалу за темою індивідуального наукового дослідження, обґрунтування актуальності наукового дослідження; визначення його методологічних основ, розроблення та обґрунтування конкретних практичних положень; IV. Підсумковий – апробація і захист виконаних робіт. Форми навчання: консультації наукового керівника від кафедри, самостійна робота, науковий семінар-захист виконаних робіт.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання самостійної роботи студента - 20% від загальної оцінки, та оцінювання практичної підготовки – результати (вміння, комунікація, автономність та відповідальність) – 80% загальної оцінки. Оцінювання роботи і виконання індивідуальних завдань: творчі та дослідницькі завдання (науково-популярна стаття, рецензія, дайджест тощо, доповідь на науковій конференції – 60/100 б. Завершується дисципліна диференційованим заліком.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Любов Миколаївна Копаниця
Кафедра фольклористики
Навчально-науковий інститут філології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра фольклористики
Навчально-науковий інститут філології