Англійська мова: лексико-граматичний аспект (2-ий семестр)

Освітня програма: «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Англійська мова: лексико-граматичний аспект (2-ий семестр)
Код дисципліни
ОК 30
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
8
Результати навчання
ПРН 7, ПРН 18, ПРН 22, ПРН 24, ПРН 25. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів «Практичний курс англійської мови» та Англійська мова: лексико-граматичний аспект (1-ий семестр). Рівень володіння англійською мовою – В1. Студенти розуміють основний зміст чіткого нормативного мовлення на теми, близькі і часто вживані на роботі, при навчанні, під час дозвілля тощо. Можуть вирішити більшість питань під час перебування або подорожі у країни, мова яких вивчається. Можуть просто і зв'язно висловитись на знайомі теми або теми особистих інтересів. Можуть описати досвід, події, сподівання, мрії та амбіції, навести стислі пояснення і докази щодо точок зору та планів.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – забезпечити формування в студентів необхідної комунікативної компетентності (та її складових: мовної, мовленнєвої та лінгвосоціокультурної) у сферах повсякденного спілкування в усній і письмовій формах та досягнення ними володіння англійською мовою на рівні В2. Дисципліна знайомить студентів із дотримання функціонально-стильових норм вживання лексичних та граматичних одиниць синонімічного ряду, мовними компонентами соціокультурної компетентності в межах конкретної тематики. Студенти вчаться створювати на письмі тексти різних жанрів та стильової належності
Рекомендована та необхідна література
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані навчальні заходи охоплюють практичні заняття та самостійну роботу студентів. До методів викладання належать робота на практичних заняттях, підготовка і захист навчальних проєктів та виконання модульних контрольних робіт.
Методи та критерії оцінювання
Підсумкова оцінка за курс формується як сума балів поточного та підсумкового контролю. Форми поточного контролю охоплюють роботу на практичних заняттях (max 20/min 12 балів), підготовку і захист навчальних проєктів (max 20/min 12 балів), виконання модульних контрольних робіт (max 20/min 12 балів). Сумарно форми підсумкового контролю становлять max 60/min 36 балів. Форма підсумкового контролю – іспит, оцінка за іспит – max 40/ min 24 бали. Екзаменаційний білет складається з письмового тестового завдання (30 балів (1 бал за кожну правильну відповідь): 15 балів за граматичну частину та 15 балів за лексичну частину тестового завдання) та усної співбесіди на запропоновану тему (10 балів). Для допуску до іспиту необхідно набрати min 36 балів. Для отримання позитивної оцінки з дисципліни оцінка за іспит має бути min 24 бали. Шкала відповідності оцінок За 100-бальною шкалою Оцінка за національною шкалою 90–100 5 Відмінно 75–89 4 Добре 60–74 3 Задовільно 35–59 2 Незадовільно
Мова викладання
Англійська