Англійська мова: семантико-стилістичний аспект (2-ий семестр)

Освітня програма: «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Англійська мова: семантико-стилістичний аспект (2-ий семестр)
Код дисципліни
ДВВ.08
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 7, ПРН 18, ПРН 19, ПРН 24, ПРН 25. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
англійської мови», «Лексикологія англійської мови», «Англійська мова: лексико-граматичний аспект» та «Англійська мова: семантико-стилістичний аспект» (1-ий семестр) Студент повинен знати: лексичні, граматичні, фонетичні, орфографічні особливості англійської мови; способи словотвору, лексичної полісемії, лексичної антонімії, особливостей фразеології; а також володіти граматичною компетентністю; володіти знаннями з нормативної граматики з елементами їх теоретичного осмислення та практичного застосування; уміти: продукувати підготовлені чи непідготовлені монологічні висловлювання, що підсумовують та/або доповнюють зміст почутого чи побаченого; переказувати зміст прочитаного; та висловлювати власну думку щодо прочитаного або почутого, надавати їй аргументації; описувати людей, місця; речі; робити презентації.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – полягає у формуванні належного рівня професійної компетентності, формуванні розуміння автентичної професійно-орієнтованої літератури, розвитку професійного усного та писемного мовлення; а також у ознайомленні студентів з функціонально-стильовою і жанровою особливостями мови, стилістичним та семантичним способами передачі експресії та опису. Навчальна дисципліна покликана сформувати у студентів комунікативну, лінгвістичну і соціокультурну компетенції; сформувати у студентів когнітивну компетентність у взаємозв’язку з іншими видами компетентностей; усвідомлювати функцій англійської мови в навчальному процесі та в суспільстві; розвивати уміння використовувати у мовленні лексичний та синтаксичний матеріал з урахуванням жанру та стилю; розвивати у студентів здатність до самооцінки і самовдосконалення, працюючи з книжкою, посібником, підручником, словником, довідковою літературою, мультимедійними засобами тощо.
Рекомендована та необхідна література
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані навчальні заходи охоплюють практичні заняття та самостійну роботу студентів. До методів викладання належать робота на практичних заняттях, презентації, письмові роботи.
Методи та критерії оцінювання
Підсумкова оцінка за курс формується як сума балів поточного та підсумкового контролю. Форми поточного контролю охоплюють роботу на практичних заняттях (max 10/min 6 балів), презентації (max 30/min 18 балів), письмові роботи (max 20/min 12 балів). Сумарно форми підсумкового контролю становлять max 60/min 36 балів. Форма підсумкового контролю – іспит, оцінка за іспит – max 40/ min 24 бали. Екзаменаційний білет складається з письмової частини (2 завдання по 10 балів) та усної відповіді на запропоновану тему (20 балів). Для допуску до іспиту необхідно набрати min 36 балів. Для отримання позитивної оцінки з дисципліни оцінка за іспит має бути min 24 бали. Шкала відповідності оцінок За 100-бальною шкалою Оцінка за національною шкалою 90–100 5 Відмінно 75–89 4 Добре 60–74 3 Задовільно 35–59 2 Незадовільно
Мова викладання
Англійська