Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача
Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: В’єтнамська мова і література»
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача
Код дисципліни
ОК.03
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та
професійного самовдосконалення.
ПРН 4. Оцінювати й критично аналізувати соціально, особистісно та професійно значущі проблеми і пропонувати шляхи їх вирішення у
складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.
ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації.
ПРН 12. Дотримуватися правил академічної доброчесності.
ПРН 18. Презентувати результати свого дослідження науковій спільноті в наукових публікаціях чи виступах на конференціях, круглих столах, семінарах тощо.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1) знати, успішно опанувати курс «Педагогіка»;
2) вміти, оволодіти навичками з дисципліни «Психологія»;
3) володіти елементарними вміннями та навичками формування основних регуляторів діяльності і поведінки у студентській групі.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна «Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача» необхідна для формування професійно-педагогічної компетентності викладача ЗВО. У дисципліні розкриваються основні категорії педагогіки вищої школи, її принципи, методи, технології. Виняткову увагу звернуто на відпрацювання вмінь, навичок проведення лекцій, семінарських занять, що можливе за умов практичної діяльності, яка є принциповою для цього курсу. У ньому визначального значення набувають: практичні вправи, рефлексія та самостійна робота студентів у вигляді створення критичного есе, творчої роботи.
Рекомендована та необхідна література
1. Анотований бібліографічний покажчик праць науково-педагогічних працівників кафедри педагогіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка (2013-2020 роки) / Укл. А. А. Марушкевич, Н. І. Головко, С. П. Балашова. Київ: ЦП «Компринт», 2020. 63 с.
2. Вимоги до особистості викладача вищої школи. URL: https://pidru4niki.com/70123/pedagogika/vimogi_osobistosti_vikladacha_vischogo_navchalnogo_zakladu (дата звернення: 05.01.2021)
3. Етичний кодекс університетської спільноти. URL: http://www.univ.kiev.ua/pdfs/official/ethical-code/Ethical-code-of-the-university-community.pdf (дата звернення: 05.09.2020).
4. Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри / В. О. Огнев’юк [та ін.]. Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. 367 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція
семінар
практичні завдання, педагогічні ситуації
підготовка презентацій, аналітичних матеріалів, доповідей
Методи та критерії оцінювання
Контроль здійснюється за кредитно-трансферною накопичувальною системою. Обов’язковим для допуску до іспиту є виконання контрольної роботи, ПКР.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни