Методика навчання англійської мови в початковій школі

Освітня програма: Теорія та методика навчання української мови і літератури, іноземної мови в основній шко

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методика навчання англійської мови в початковій школі
Код дисципліни
ВК. 1.04.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 32.1. Знає та використовує методи, прийоми, засоби, форми організації навчання учнів початкової школи іноземної мови.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Для успішного вивчення курсу студенти повинні знати особливості лінгводидактики як науки та галузевих методик; стратегіі та тактики викладача іноземної мови, методи і методичні прийоми навчання англійської мови в основній школі; уміти проектувати курс навчання англійської мови у програмах, планах, підручниках; використовувати методи та прийоми у різних організаційних формах навчання в освітніх закладах; будувати комплекс вправ та завдань для учнів для опанування різними аспектами мови і мовлення; розробляти плани-конспекти і проводити уроки та позакласні заходи з англійської мови як другої в основній школі; працювати з обдарованими учнями в основній школі.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна покликана забезпечити формування методичної компетентності – знань і вмінь планування та організації процесу навчання англійської мови у ПШ. У курсі вивчаються особливості раннього шкільного навчання іноземної мови, психологічні, фізіологічні та психолінгвістичні основи раннього шкільного навчання іноземних мов, а також методика навчання усіх видів мовленнєвої діяльності у ПШ. Дисципліна викладається у V семестрі в обсязі 4 кредитів ECTS (лекції – 28 год., практичні заняття – 28 год., самостійна робота – 64 год.). Протягом семестру передбачено 2 змістові модулі та 2 модульні контрольні роботи. Форма підсумкового контролю – іспит.
Рекомендована та необхідна література
1. Бабенко Т.В. Методика навчання англійської мови в початковій школі / Т.В. Бабенко. – К.: Арістей, 2006. – 220 с. 2. Методика навчання іноземних мов у початковій школі: навч.посіб. / О.В.Котенко, А.В.Соломаха. – К, 2013, 356 с. // https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/4181/7/O_Kotenko_Metodyka_IM_2013_FLMD_PI.pdf 3. Басіна А. Методика викладання іноземної мови в початковій школі [] / А. Басіна. - К. : Шк. світ, 2007. - 128 с. 4. Гальскова Н.Д., Никитенко З.Н. Теория и практика обучения иностранным языкам. Начальная школа. Методическое пособие. — М.: Айрис Пресс, 2004. — 240 с. // https://www.twirpx.com/file/177605/ 5. Роман, С. В. Методика навчання англійської мови у початковій школі : Навчальний посібник / Світлана Володимирівна Роман.– К. : Ленвіт, 2005.– 208 с. 6. Методика навчання іноземних мов і культур: Підручник / кол. авторів під керівництвом С.Ю.Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2013.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Kурс викладається українською мовою та поєднує так форми навчання: лекційні та практичні заняття, самостійна робота, проєктні технології. Основними видами роботи, до яких залучені студенти та які оцінюються упродовж семестру, є: відповідь на практичному занятті, груповий/ індивідуальний проєкт, модульна контрольна робота. За виконання передбачених видів робіт студент максимально може набрати 60 балів та мінімально – 36 балів. Детально критерії оцінювання видів робіт упродовж семестру представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології. Завершується дисципліна іспитом, що проводиться за результатами навчання: РН1.1-1.4, 2.1-2.4, 3.2.
Методи та критерії оцінювання
Загальна оцінка студента за семестр фрмується за 100-бальною системою і складається із балів, отриманих за роботу впродовж семестру (максимум - 60 балів, мінімум - 36 балів) та балів підсумкового оцінювання у формі іспиту (максимум - 40 балів, мінімум – 24 бали). Семестровий контроль спрямований на оцінювання аудиторної роботи (20 балів), модульних контрольних робіт (20 балів), проєктів (20 балів). Формат іспиту – письмовий, що передбачає виконання 4-x письмових завдань: студенти мають дати розгорнуту відповідь на 2 питання теоретичного та теоретико-практичного характеру, а також виконати практичне. Кожне завдання оцінюється максимально у 10 балів. Детально критерії оцінювання представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Мова викладання
українська