Комунікативні технології літературної діяльності

Освітня програма: Літературна творчість, українська мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Комунікативні технології літературної діяльності
Код дисципліни
ВБ.2.05
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 2 Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, зокрема з фахової літератури та електронних баз, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати. ПРН 15 Здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та спеціальний філологічний аналіз текстів різних стилів і жанрів. ПРН 16 Знати й розуміти основні поняття, теорії та концепції обраної філологічної спеціалізації, уміти застосовувати їх у професійній діяльності. ПРН 21.2 Знати літературний процес в Україні та світі ХХ–ХХІ століть, а також контекст літератури, зокрема серед інших видів мистецтва. ПРН 23.2 Аналізувати естетичні особливості творів різних письменників та власних текстів.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
До початку вивчення курсу студенти повинні знати основи літературознавчого аналізу художніх творів; періодизацію літературного процесу в українській літературі; основні ознаки стилів та напрямів, які формувалися та змінювалися в українській літературі; мати навички літературно-критичного письма.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни полягає в ознайомленні студентів із теоретичними основами комунікативних технологій та масових комунікацій; провідними естетичними тенденціями у розвитку сучасного літературного процесу в контексті цифрових та мультимедійних технологій, візуальних практик; висвітленні особливостей реалізації мультимедійних практик у творчості сучасних українських письменників; розкритті психосемантичної природи медіанаративу та особливостей його функціонування у брендингу та міфодизайні; опрацюванні закономірностей побудови іміджу (автора та його літературного продукту) в практичній діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1.Бистрицький Є., Пролеєв С., Зимовець Р. Комунікація і культура в глобальному світі. Київ: Дух і Літера, 2020. 2.Зубрицька М. Homo legens: читання як соціокультурний феномен: монографія. Львів : Літопис, 2004. 352 с. 3. Культурна політика України: національна модель у європейському контексті. Аналітична доповідь. Київ: Національний інститут стратегічних досліджень, 2012. 4. Манакін В. Мова і культурна комунікація. Київ: Академія, 2012.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані освітні заходи: усні відповіді / участь у дискусії, індивідуальний творчий проєкт; презентація індивідуального творчого проєкту; модульна контрольна робота. Методи викладання : лекційні заняття, семінарські заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усього навчального курсу. Загальна оцінка складається з балів, набраних упродовж семестру (мінімально 60 / максимально 100 балів). Усна відповідь, участь у дискусії оцінюється мінімально в 1 / максимально 3 бали; творчий проєкт – мінімально в 4 / максимально 7 балів; презентація – мінімально в 3 / максимально 6 балів. За модульну контрольну роботу студент може набрати мінімально 3 / максимально 7 балів. Форма підсумкового оцінювання – залік. Шкала відповідності оцінок: «Зараховано» – 60-100; «Не зараховано» – 0-59
Мова викладання
Українська