КД "Історія української літератури" : Частина 2. Українська література XV - ХVIII століть
Освітня програма: Літературна творчість, українська мова і література та англійська мова
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
            Назва дисципліни
        
        
            КД "Історія української літератури" : Частина 2. Українська література XV - ХVIII століть
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ОК.14.02
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2022/2023
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            2 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            4
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПРН 2 Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, зокрема з фахової літератури та електронних баз, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати. ПРН 3 Організовувати процес свого навчання й самоосвіти. ПРН 7 Розуміти основні проблеми філології та підходи до їх розв’язання із застосуванням доцільних методів та інноваційних підходів. ПРН 8 Знати і розуміти загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію української мови і літератури та застосовувати ті знання у професійній діяльності. ПРН 10, ПРН 13, ПРН 15, ПРН 16, ПРН 19  - Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Базові знання української літератури та історії України періоду XV – XVІІІ ст., шкільний курс української літератури 9-го класу.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Мета дисципліни – це вивчення етапів розвитку системи української літератури, беручи за основу жанрово-стильові та ідейно-тематичні особливості та історико-культурний контекст. Анотація навчальної дисципліни: Вказана дисципліна є другою й базовою у переліку Комплексної навчальної дисципліни «Історія української літератури». Відтак, головний фокус навчальної дисципліна спрямований на оволодіння студентами знань про українську літературу як систему у динамічних зв’язках із соціокультурними процесами та у контексті з іншими європейськими літературами. Ще одним важливим фокусом вказаної дисципліни є поглиблене оволодіння знаннями про активну взаємодію книжної традиції літератури (елітарної літератури) та народну національну традицію 
словесного мистецтва, у тому числі фольклору (егалітарну літературу), що стало основою для формування нової української літератури.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            Величенко С. Володарі і козаки: замітки до проблеми історичної легітимності і тяглості в українській історіографії XVII–XVIII ст. / С. Величенко // Mediaevalia ukrainica: ментальність та історія ідей. – К., 1992. – Т. І. – С. 117–121. Голик Р. Риторика чи містика: середньовічні образи та ранньовітні стереотипи в дискурсі Дмитра Туптала / Роман Голик // Дмитро Туптало у світлі українського бароко: збірник наукових праць. [у надзаг.: Львівська медієвістика. – Вип. 1]. – Львів: Артос-Апоріорі, 2007. – С. 125–136. Литвинов В. Ренесансний гуманізм в Україні / Володимир Литвинов. – К.: Вид-во Соломії Павличко «Основи», 2000. – С. 31–38.Грабович Г. До ідеології Ренесансу в українській літературі: Касіяна Саковича «Вірш на жалосний погреб... Конашевича Сагайдачного» / Григорій Грабович // До історії української літератури: Дослідження, есе, полеміка. – К., 1997. – С. 278–292.Макаров А. М. Краса Бароко. / А. М. Макаров // Світло українського бароко. – К: Мистецтво, 1994. – С. 211–255. 
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Освітні заходи: відповідь на семінарському занятті, доповнення, участь в дискусії, аналітична доповідь з презентацією (7/4 балів), творча робота (9/7 балів), іспит. 
Методи викладання: лекція, семінари, самостійна робота.
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Семестрове оцінювання (60 балів) відбувається з урахуванням балів, отриманих студентами у 1 семестрі (max 30 балів). Завдання оцінюються залежно від повноти і правильності виконання. Упродовж семестру здійснюється оцінювання відповідно до видів робіт та форм контрою. Підсумкове оцінювання – іспит. Мінімум балів для допуску до іспиту – 36. Іспит оцінюється в 40 балів. Семестрова підсумкова оцінка формується за таким алгоритмом: 60 балів (60%) – семестровий контроль і 40 балів (40%) – іспит. Якщо студент на іспиті набрав менше 24 балів, то вони не додаються до семестрової оцінки незалежно від кількості балів, отриманих під час семестру, а в екзаменаційній відомості у графі «результуюча оцінка» переноситься лише кількість балів, отриманих під час семестру.
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
                            Галина
                            Олегівна
                            Усатенко
                        
                        
                            кафедра історії української літератури, теорії літератури і літературної творчості  
Навчально-науковий інститут філології
                    Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        кафедра історії української літератури, теорії літератури і літературної творчості 
                    
                    
                        Навчально-науковий інститут філології